میز خدمت رگولاتوری راه‌اندازی شد

    کد خبر :311132

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌اندازی «میز خدمت» به دستور مستقیم رئیس جمهور، در این سازمان خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، حمید تفرشی افزود: میز خدمت با دستور مستقیم رئیس جمهوری و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمانهای اداری دستگاههای اجرائی در طبقه همکف این سازمان راه‌اندازی شده است.

وی درباره خدمات قابل ارائه در میز خدمت رگولاتوری عنوان کرد: صدور پروانه خدمات ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی، صدور گواهی تائید نمونه تجهیزات این حوزه، صدور مجوز ثبت سفارش و ترخیص تجهیزات رادیوئی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور اعتبارنامه آزمایشگاهها برای تائید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات و صدور مجوز خدمات رادیوئی از خدماتی است که در میز خدمت به مراجعین ارائه می‌شود.

تفرشی با اشاره به نو پا بودن این روش ارائه خدمت در کشور تصریح کرد: در مرحله نخست ارائه خدمات در میز خدمت بررسیهای میدانی انجام شده و نظرات مراجعین دریافت می‌شود تا با توجه به بازخورد مراجعین شیوه ارائه خدمات بهینه شود. در مراحل بعدی نیز اقداماتی در راستای الکترونیکی شدن کامل تمامی خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید