قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد:

لزوم ارزیابی ایمنی “حمل و نقل دانش آموزان”

    کد خبر :311089

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم ارزیابی ایمنی حمل و نقل دانش آموزان در تهران تاکید کرد و گفت: علاوه بر نظارتی که بر روی ایمنی حمل و نقل دانش آموزان انجام می‌شود باید ارزیابی مناسب نیز از ایمنی حمل و نقل دانش آموزان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، شهریار افندی زاده در جریان هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در بررسی لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان گفت: حمل ونقل دانش آموزان موضوعی پر اهمیت است لذا باید ایمنی این حمل و نقل برای دانش آموزان به طور کامل لحاظ شود. در سال 78 وزارت آموزش و پرورش مصوبه‌ای با موضوع حمل ونقل و ایمنی دانش آموزان داشت که تمامی موضوعات مربوط به رانندگان و نحوه تعیین صلاحیت آنها در این مصوبه مشخص شده است.

وی افزود: یک سال بعد یعنی در سال 88 اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در خصوص سرویس مدارس مصوبه‌ای داشتند از نظر آئین‌نامه‌ اجرایی در خصوص ایمنی حمل ونقل دانش آموزان کمبودی نداریم و از سوی دیگر نیز قراردادها با رانندگان سرویس مدارس را آموزش و پرورش منعقد می‌کند و در این میان شهرداری تهران تنها نقش نظارت را بر عهده دارد.

قائم مقام معاونت حمل ونقل و شهرداری تهران تاکید کرد: اگر مصوبات موجود به صورت کامل از سوی دستگاه‌های مربوطه اجرایی شود نیاز به مصوبه جدید نداریم و بر اساس همین مصوبات می‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید