آمریکا چه کاره است که محاکمه متهم پاسداران را زیر سوال می برد

    کد خبر :310971

آملی لاریجانی با انتقاد از ایجاد شبهه از سوی برخی وکلا در حادثه پاسداران گفت: این افراد همسو با دشمنان شدند.

به گزارش مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی در همایش قوه قضاییه با گرمیداشت هفته قوه قضاییه گفت: اگر بخواهیم اقدامات قوه قضاییه را امروز ارایه کنیم ولو به میزان گزارش فهرست گونه از حوصله جلسه خارج است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: نکته اول مربوط است به وضعیت ایران در منطقه و بیان توانمندی هایی که داریم و اقتدار بالای نظم جمهوری اسلامی در منطقه و توانمندی های نظامی و منابع انسانی بسیار گرانبها و استعدادهایی که در کشور وجود دارد و بصیرت مردم که در صحنه حضور دارند و منابع غنی نفت و گاز در کشور همه از جهات اقتدار به آینده است. اینکه این نظام با داشتن این امکانات امکان مقابله با سلطه جهانی را دارد.

وی افزود: تلاش کشور نکته دیکری است که دشمن تلاش دارد این توانمندی ها را از بین ببرد و ایران هراسی شدیدی را در سطح منطقه دنبال می کند، در حالی که ایران بلند گفته اقتدار ما دفاعی است اما دشمنان و سلطه جهانی در مقام ایران هراسی به همه دنیا و در منطقه برای چاپیدن کشورهای منطقه است.

آملی لاریجانی با اشاره به هجمه های وارده به دستگاه قضایی در رابطه با محاکمه راننده اتوبوس در آشوب پاسداران گفت: وزارت امور خارجه آمریکا بیانیه ای می دهد و قصاص مجرم خیابان پاسداران را محکوم می‌کند، باید گفت شما چه کاره اید که می‌گویید این دادرسی غیر عادلانه است.

وی با انتقاد از همسو شدن برخی افراد داخلی با دشمنان در قضیه پاسداران گفت: برخی وکلا از داخل شبهه هایی مطرح کردند تا این محاکمه را زیر سوال ببرند. یک‌ مسئله به این روشنی را وزارت خارجه آمریکا مسئله کرده است. مقصود این است که سلطه جهانی در حال ضربه زدن است.

دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در عرصه اقتصاد است

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز اقتصاد مسئله اصلی کشور است گفت: امروز دشمنان به دنبال حمله نظامی نیستند بلکه به دنبال فشار آوردن به مردم از طریق مشکلات اقتصادی هستند.

وی افزود: در چند روز اخیر هم تلاطم در بازار مسکن، ارز و خودرو را دیدیم. مشکلی وجود دارد مبنی بر اینکه نقدینگی زیاد است و بالای ۱۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی داریم که بسیار خطرناک است.

وی افزود: طرح هایی در جلسات بین مسولان مطرح شده است که شنبه و در جلسه بعد مطرح می شود.

آملی لاریجانی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است گفت: دشمن امید بسته است که با ایجاد جنگ روانی در بستر اقتصاد ناامیدی ایجاد کنند. کارهایی هم روز گذشته انجام شد که توطئه تعطیلی بازار با ورود ناجا و نهادهای ذی ربط منتفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید