مارادونا طرفدار مکزیک شد!/ تغییر موضع جالب ال‌دیه‌گو در مورد «آزتک‌‌ها»

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
    کد خبر :310926

اسطوره فوتبال آرژانتین که از تماشای نمایش‌ تیم ملی کشورش در جام جهانی مأیوس شده رو به حمایت از تیمی دیگر آورده است.

دیه‌گو مارادونا با وجود آنکه اخیراً اعلام کرد مکزیک لیاقت میزبانی از جام جهانی را ندارد، حالا خودش را طرفدار تیم ملی این کشور معرفی کرده است.

مارادونا در برنامه تلویزیونی خودش «از دست 10» در شبکه تلویزیونی تله‌سور ونزوئلا، گفت: من تا الان طرفدار مکزیک بوده‌ام چون آنها در اولین دور رقابت‌ها عالی بودند. مکزیک نشان داده که می‌تواند سوئد را شکست دهد و پتانسیل این کار را دارد. مکزیک با شکست دادن کره جنوبی نشان داد که پیروزی دور اولش مقابل آلمان شانسی نبوده است.

مارادونا در حالی از تیم ملی مکزیک حمایت می‌کند که چند پیش به دنبال اعلام پیروزی پیشنهاد میزبانی مکزیک، آمریکا و کانادا از جام جهانی 2026 در همین شبکه تله‌سور گفته بود که از اعطا شدن امتیاز میزبانی به مکزیک خوشحال نیست چون مکزیکی‌ها در فوتبال موفقیت چندانی ندارند و نسبت به فوتبال شور و اشتیاقی نشان نمی‌دهد.

به گزارش تسنیم ،اسطوره فوتبال آرژانتین یک بار دیگر به ناکامی‌‌‌های اخیر تیم ملی آرژانتین اشاره و حرف قبلی خود مبنی بر مقصر ندانستن مسی را تکرار کرد. او اظهار داشت: من می‌گویم که مسی به هیچ وجه مقصر ناکامی‌های اخیر تیم نیست. مثل همیشه درباره مسی به عنوان بازیکنی که او را می‌شناسم و سابقه تمرین دادنش را دارم، می‌گویم که من دوستت دارم و برایت احترام قائلم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید