خوشحالی ایسکو از صدرنشینی گروه مرگ

  • ورزشی
  • سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
    کد خبر :310890

هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا خوشحال است که تیمش به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کرد. او دیدار برابر روسیه را در مرحله یک هشتم نهایی سخت توصیف کرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا با وجود متوقف شدن برابر مراکش توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کند.

ایسکو بعد از تساوی دو بر دو برابر مراکش، اظهار کرد: خوشحالم که به هدف خود دست پیدا کردیم و به عنوان صدرنشین صعود کردیم. قبول دارم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و تمرکز لازم را نداشتیم اما خوشبختانه دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت یک تساوی به دست آوردیم.

او درباره رویارویی با روسیه در دیدار بعدی، گفت‌: بازی سختی خواهد بود. روسیه میزبان است و از حمایت هواداران خودی بهرمند است. آن در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال اروگوئه با وجود این که سه بر صفر تن به شکست دادند اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، ایسکو در پایان سخنانش بیان‌ کرد: روسیه بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار دارد. پیش از این در دیداری دوستانه توانستیم این تیم را شکست دهیم اما در حال‌ حاضر شرایط متفاوت و خاص است. امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید