مسجدجامعی عنوان کرد

لزوم تعیین تکلیف آرامگاه شهدای مشروطه/شفافیت الگوی مدیریت کشور و شهر

    کد خبر :310732

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: انتشار لیست شرکت‌های وارد کننده موبایل با ارز دولتی می‌تواند الگوی شفاف سازی برای مدیریت شهری باشد.

به گزارش ایسنا، احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در خبرها آمده است که وزیر ارتباطات در پی اعتراض کسبه پاساژ موبایل فروش‌ها بدون پوشش رسانه‌ای مرسوم در محل حاضر شده و با پاسخگویی نسبت به مهار یک اتفاق اقدام کرده است، گفت: این اتفاق خوب است چرا که علاوه بر پاسخگویی یک نهاد مسئول به مردم، شاهد از بین رفتن فاصله بین مردم و مسئولین بودیم.

وی با بیان اینکه در راستای شفافیت، لیست شرکت‌هایی که با ارز دولتی موبایل وارد کشور کرده‌اند منتشر شده است، تصریح کرد: این شفافیت می‌تواند الگوی مدیریت کشوری و شهری قرار گیرد که ما در شورا نیز پیگیر این شفافیت خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم، گفت: پیش از این اعلام کرده‌ام که آرامگاه شهدای مشروطه که در جنوب باغ شاه قرار دارد در طول سال‌ها آسیب دیده و سال گذشته به مناسبت روز خبرنگار پیشنهاد دادیم که این محل توسط شهرداری تملک شود اما با وجود آنکه هزینه تملک کم است اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش ایسنا، الهام فخاری نیز در واکنش به این تذکر گفت: سال گذشته بنده نیز تذکری در مورد آرامگاه شهدای مشروطه دادم و جوابی که شهردار وقت اعلام کرد این بود که این خانه خریداری شده و برای بازسازی دراختیار سازمان زیباسازی قرار دارد. اما از سال گذشته تا کنون اتفاقی نیفتاده و با گذشت زمان وضعیت بنا بدتر شده است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی نیز گفت: از شهردار منطقه درخواست خواهیم کرد که نسبت به بررسی وضعیت این خانه گزارشی ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید