شعار اصلی شهردار تهران برای مدیریت شهر

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :310688

شهردار تهران با تأکید بر اینکه شهروندان متناسب با دریافت خدمات هزینه پرداخت کنند، گفت: در صورتی که شهروندان هزینه بیشتری را بابت خدمات دریافت کنند نسبت به مدیریت شهری بی‌اعتماد می‌شوند.

به گزارش مشرق، سید محمدعلی افشانی در دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران که عصر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین سرمایه در هر کشور و هر سازمان منابع انسانی، به‌خصوص نیروی انسانی سالم و کارآمد است.

وی تصریح کرد: فلسفه ایجاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها پاسخگویی به نیاز مردم است و بر همین اساس وظایف آنها تعریف شده است.

شهردار تهران ادامه داد: مهمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم، ایجاد رضایتمندی شهروندان در امر خدمت‌رسانی است، به‌طوری که بنده در برنامه خود برای حضور در شهرداری به دو موضوع مهم از جمله ارتقاء کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندان تأکید داشتند.

افشانی تصریح کرد: ما در مجموعه شهرداری به‌طور مدام با مردم در تماس هستیم و مردم انتظار دارند در مقابل خدماتی که دریافت می‌کنند به همان نسبت هزینه پرداخت کنند و اگر میزان پرداختی آنها به‌مراتب بالاتر از خدماتی که دریافت می‌کنند باشد اعتماد آنها سلب خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه “باید بتوانیم اعتماد شهروندان را جلب کنیم”، گفت: با این اقدام می‌توانیم از ظرفیت آنها برای اداره درست شهر استفاده کنیم و اگر مردم اعتماد کردند آن سازمان کارآمد خواهد بود و در غیر این صورت آن سازمان و یا دستگاه با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

شهردار تهران گفت: چنانچه مردم اعتماد کنند دیگر مردم نباید نگران درآمدهای پایدار باشند.

افشانی افزود: مردم روزانه ما را قضاوت و تحلیل می‌کنند و نظافت و تمیزی شهر برای مردم امری ضروری است.

وی گفت: بنده در جلساتی که با معاونان برگزار می‌کنم به موضوع نظافت و تمیزی شهر بارها تأکید کردم و از آنها خواسته‌ام که این موضوع را جدی بگیرند چرا که مردم علاقمندند که شهرشان تمیز باشد.

شهردار تهران با انتقاد از اینکه بیش از ۳۰ سال است که از عدم ساماندهی پسماند در تهران می‌گذرد، گفت: متأسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم از پسماند که سرمایه‌ای گرانبها است درآمد کسب کنیم و همین امر موجب اثرات نامناسبی در محیط زیست و سفره‌های زیرزمینی و ورود شیرآبه‌ها شده است.

افشانی با تأکید بر اینکه “شهر زیست‌پذیر و شهروند مشارکت‌پذیر شعار اصلی بنده در مدیریت شهری است”، گفت: تلاش خواهیم کرد که اتفاقات خوبی در سطح شهر تهران بیفتد و این اتفاقات رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید