گزارشی از نخستین تمرین استقلال برای فصل جدید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    کد خبر :310365

نخستین تمرین استقلال برای فصل جدید با حضور ۱۹ بازیکن در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

در این تمرین ۱۹ بازیکن تیم فوتبال استقلال حضور داشتند و تعدادی از خریدهای جدید این تیم نظیر مرتضی آقاخان، میثم تیموری و روح الله باقری در تمرین امروز (دوشنبه) حاضر شدند.

هم‌چنین بازیکنان مانند تیام، سید حسین حسینی غایب تمرین امروز استقلال بودند. بازیکنانی مانند سرور جپارف، وریا غفوری، بویان نیز در تمرین استقلال حضور ندارند. تکلیف جابر انصاری و علی قربانی و بهنام برزای نیز هنوز مشخص نشده است. هم‌چنین یوری ساناک، مربی بدنساز باشگاه استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر نشد و قرار است از فردا در تمرین حضور پیدا کند.

در تمرین امروز آبی پوشان ابتدا استقلالی‌ها به گرم کردن پرداختند و سپس کارهای ترکیبی را با دستور وینفرد شفر انجام دادند. بعد از آن دقایقی را سرمربی آبی استقلالی‌ها با آن‌ها صحبت کرد. سپس بازیکنان به دو دسته کاورپوش و بدون کاور تقسیم شدند. پس از آن، این دو دسته تبدیل به دو تیم شدند و با هم فوتبال بازی کردند. در تیم کاورپوش بازیکنانی هم‌چون مهدی قائدی، آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور حضور داشتند و در تیم بدون کاور نیز خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، مهدی رحمتی و میثم تیموری حضور داشتند. دروازه‌بان تیم کاورپوش مهدی رحمتی و دروازه‌بان تیم بدون کاور اشکان نامداری، مربی دروازه‌بانان این تیم بود. در طول تمرین بارها مهدی رحمتی نکاتی را به مهدی قائدی تذکر می‌داد.

هم‌چنین ملی‌پوشان این تیم نظیر مجید حسینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری نیز با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند و سرمربی استقلال برای آن‌ها در دیدار مقابل پرتغال آرزوی موفقیت کرد. الله یار صیاد منش، بازیکن جوان تازه به خدمت گرفته این تیم نیز در تمرین امروز حاضر نشد.

به‌ گزارش ایسنا، در اواخر تمرین میثم تیموری، مدافع جدید استقلال به دلیل خستگی زیاد بعد سفر طولانی به تهران با اجازه شفر زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.

در پایان بازیکنان در ۴ گروه به سرد کردن پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید