حمله «کوشنر» به «محمود عباس» در آستانه اعلام معامله قرن

    کد خبر :310170

داماد رئیس جمهوری آمریکا که به عنوان مرد شماره یک کابینه ایالات متحده در مسئله فلسطین مطرح است، در اظهاراتی به شدت از رئیس تشکیلات خودگردان انتقاد کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ در سفر به منطقه اعلام کرد که آمریکا حاضر است با محمود عباس یا بدون او برنامه خود را در مورد خاورمیانه پیش ببرد.

کوشنر همچنین از آمادگی آمریکا برای اعلام طرح جدید آمریکا برای سازش در خاورمیانه خبر داد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین چندی پیش طرح جدید آمرکا برای سازش در خاورمیانه را که به معامله قرن معروف شده، «سیلی قرن» توصیف کرده بود.

کوشنر در مصاحبه‌ای با روزنامه عربی القدس نیز توانایی و تمایل محمود عباس را برای دستیابی به راه حلی برای پایان دادن به مناقشات میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی زیر سوال برده و گفته بود عباس می‌گوید که به صلح پایبند است و من دلیلی نمی بینم که حرف او را قبول کنم. سوال من این است توانایی عباس و یا تمایل او برای رسیدن به یک توافق چقدر است. او (محمود عباس) نقطه نظرات خود را دارد که در ۲۵ سال گذشته تغییر نکرده و هیچ توافق صلحی در این مدت به دست نیامده است. برای دستیابی به یک توافق دو طرف باید حرکتی کرده و در جایی ملاقات داشته باشند. من مطمئنم که عباس توانایی انجام چنین چیزی را ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید