به دولت در سایه جناح مقابل اعتماد نداریم

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۲۴
    کد خبر :31012

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به سابقه رفتارهای تخریبی فردی که طرح دولت را این روزها دنبال می‌کند، به این مساله خوشبین نیستم.

محمد کیانوش راد در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با طرح موضوع دولت در سایه توسط برخی از اعضای جناح راست اظهار کرد: اگر آقای جلیلی  توان تشکیل دولت در سایه را داشته باشد باید از این انگیزه و توانایی استقبال کرد و دولت در سایه آنها را مغتنم شمرد.

وی ادامه داد: تشکیل دولت در سایه به معنی نقد، بررسی و ارائه برنامه‌های پیشنهادی به دولت مستقر است، لازم به ذکر است امکانات و توانایی‌های دولت در سایه فراتر از تخریب،‌ سیاه‌نمایی و نقدهای غیرمنصفانه است.

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: آقای جلیلی و جناح متبوعش تاکنون نشان داده که چه با تشکیل دولت در سایه و چه غیر آن همواره روش تخریب، تهمت و افترا را به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود مقابل جناح اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا به کار برده است.

وی در پایان گفت: به دلیل همین سابقه است که نمی‌توانیم نسبت به عملکرد آنها و پیشنهادهایشان خوشبین باشیم، اما همانطور که اول ذکر شد اگر دولت در سایه آنها به دور از تخریب‌های مرسوم است باید گفت کاری ممدوح انجام می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید