شیائومی تبلت می پد 4 را معرفی کرد؛ چیپست اسنپدراگون 660 با قیمتی به صرفه

    کد خبر :310068

در حالی که به اشتباه تصور می شد گوگل قصد دارد بخش تبلت های اندروید را از وبسایت خود حذف کند اکنون شیائومی تبلت جدیدی معرفی کرده: این تبلت به نمایشگری 8 اینچی از نوع IPS مجهز شده که رزولوشن 1920 در 1200 پیکسلی دارد، چیپست اسنپدراگون 660 به آن نیرو می دهد و از 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

شیائومی همچنین امکان افزایش ظرفیت حافظه جانبی از طریق درگاه ماکرو اس دی را در نظر گرفته. حافظه رم می پد 4 از نوع LPDDR4x و حافظه داخلی آن از نوع eMMC 5.1 است.

و اما قیمت؛ شیائومی مبلغی معادل با 170 دلار را برای این تبلت از خریداران طلب می کند. البته خریدارن می توانند با پرداخت مبلغی معادل با 46 دلار بیشتر مدلی با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت را خریداری کنند.

البته باز هم می توانند معادل با 15 دلار اضافه بر این پرداخت کنند تا مدلی با پشتیبانی از شبکه های LTE و نیز GPS را خریداری کنند. به این ترتیب می توان گفت با قیمت 230 دلاری این مدل، شیائومی یکی از به صرفه ترین تبلت های مجهز به LTE را معرفی کرده است.

می پد 4 وزنی 344 گرمی دارد و در رنگ های مشکی و طلایی روانه بازار می شود. یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو می دهد و به اسپیکر دوگانه، میکروفن دوگانه و نیز دوربین های با گشودگی دیافراگم f2.0 مجهز شده. دوربین اصلی رزولوشنی 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی تصاویری 5 مگاپیکسلی را ثبت می کند.

از نقاط ضعف این تبلت می توان به شارژر 2 آمپری آن اشاره کرد که احتمالاً زمان شارژ را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که آیا پای این تبلت به بازار کشورهای دیگر نیز باز خواهد شد یا خیر. همچنین نباید فراموش کرد که نسخه ای که در چین عرضه می شود فاقد فروشگاه گوگل پلِی اپل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید