آمریکا نزاع علیه فلسطین را رهبری می کند

    کد خبر :309812

نماینده فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا دیگر تنها حامی اسرائیل نیست بلکه به کشوری تبدیل شده که خود نزاع علیه مردم فلسطین را رهبری می کند.

به گزارش بازتاب به نقل از الیوم السابع، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد که نقش آمریکا از کشوری که حامی اسرائیل است به کشوری که خود نزاع علیه مردم فلسطین را رهبری می کند، تبدیل شده است.

منصور امروز تأکید کرد که این تغییر رفتار آمریکا بدون شک بر دیگر کشورها هم تأثیر خواهد گذاشت و واشنگتن با اهرم های فشار اقتصادی تلاش خواهد کرد بر دیگر کشورها هم تأثیر بگذارد و افزود: وارد مرحله ای شده ایم که ایالات متحده از خود اسرائیلی ها هم اسرائیلی تر است.

نماینده فلسطین از نقش کشورهای عربی و خارجی در حمایت از فلسطین در محافل بین المللی به ویژه سازمان ملل استقبال کرد و گفت: هنوز به ساحل امن یا پیروزی نرسیده ایم اما احساس می کنیم جهان هنوز از حقیقت جانبداری می کند.

وی در واکنش به خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل هم گفت که بعد از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، جهان وارد مرحله دراماتیکی شده است و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از این مسأله به سود خود استفاده می کند.

منصور گفت که دیگر مسأله فلسطین تنها موضوع بحرانی جهان نیست بلکه نتایج نشست گروه ۷، مسأله مهاجرانی که از کشورهای آمریکای لاتین به سوی ایالات متحده می آیند و زندانی کردن و جدا کردن کودکان از والدینشان در مرزهای آمریکا منجر به خروج این کشور از شورای حقوق بشر سازمان ملل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید