فریبا: حس شکست دادن پرتغال هنوز در وجودم است/ دفاع کردن ۱۰ برابر سخت از حمله کردن است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
    کد خبر :309717

بازیکن پیشین تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را دارد معتقد است که تیم ملی می‌تواند با شکست دادن پرتغال به مرحله حذفی صعود کند.

بهتاش فریبا در خصوص دیدار تیم ملی برابر اسپانیا گفت: این بازی را مثل بازی با مراکش شروع کردیم و دنبال استفاده از ضدحملات بودیم. خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی در نیمه دوم نمایش بهتری داشت اما عقیده من این است که ما در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بودیم. آنها که از نزدیک با فوتبال سرکار دارند به خوبی می‌دانند که دفاع کردن 10 برابر سخت از حمله کردن است. ما به خوبی فضاها را مقابل اسپانیا بستیم و این در حالی است که آنها را نمی‌توانیم در هیچ پستی با مراکش یا پرتغال مقایسه کنیم. می‌توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم و فرصت‌های خوبی را توسط انصاری‌فرد و طارمی از دست دادیم و یک گل هم زدیم که متاسفانه مردود اعلام شد.

مربی پیشین استقلال در مورد بازی با پرتغال خاطرنشان کرد: پرتغال در خط دروازه مهره قابل اطمینانی دارد و دیگر نقطه قوت این تیم کریس رونالدو است. باید روی رونالدو متمرکز بازی کنیم و نباید به پرتغال خطا بدهیم. اگر یک لحظه از رونالدو غفلت کنیم مطمئنا ضربه خواهیم خورد. کی‌روش به خوبی تیم حریف را آنالیز خواهد کرد و احتمال دارد برای این بازی تغییراتی داشته باشیم. به قول آقای مهاجرانی کی‌روش بهترین آنالیزور دنیاست و باید از او و بچه‌های تیم ملی تشکر کنیم.

فریبا گفت: پرتغال از لحاظ مالکیت توپ نمی‌تواند مثل اسپانیا باشد و ما می‌توانیم در این مسابقه شرایط بهتری داشته باشیم و فرصت‌های خوبی برای گل زدن به دست بیاوریم. از وقتی که قرعه کشی جام جهانی انجام شد حسی در درون من می‌گفت که پرتغال را شکست می‌دهیم. این حس همچنان درون من وجود دارد و امیدوارم در بازی با پرتغال برنده از زمین بیرون بیایم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد انتقادهایی که از سردار آرمون شده است تاکید کرد: برخی در صفحات مجازی چیزهایی به آزمون گفتند که لایق خودشان بود. آنهایی که از آزمون انتقاد کردند قطعا فوتبال بازی نکرده‌اند و خیلی‌ها نمی‌دانند کار سانتر فورواردی که به دلیل سیستم بازی تیمش، زیاد به او توپ نمی‌رسد چقدر سخت است. من در پست آزمون بازی کرده‌ام و می‌دانم که بازی در آن پست چقدر سخت است. از سردار حمایت می‌کنم و او بازیکن شایسته‌ای است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید