بازگشت تحریمها تأثیری بر ساخت خطوط راه آهن سریع السیر ایران ندارد

    کد خبر :309233

مدیر فروش شرکت CRRC چین با بیان اینکه «ما از پیشنهادات امریکا استفاده نمی‌کنیم» گفت: تحریم‌های مجدد آمریکا علیه ایران مشکل بزرگی برای همکاری‌های فی‌مابین نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بازتاب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «پو لینگ» ضمن ابراز علاقه و امیدواری نسبت به ادامه همکاری‌ها با صنعت حمل‌ونقل ریلی ایران علی رغم تحریم‌های مجدد امریکا علیه ایران اظهار داشت: شرکت هلدینگ CRRC در زمینه‌های ساخت قطارهای پرسرعت، مترو، لکوموتیوهای دیزلی و الکتریک و قطعات و ملزومات آن فعالیت می‌کند.

وی زمینه فعالیت‌ در حوزه حمل‌ونقل ریلی ایران را قطارهای پرسرعت، مترو و لکوموتیوهای دیزلی عنوان کرد و گفت: شرکت CRRC یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در بازار حمل‌ونقل ریلی جهان محسوب می‌شود و با توجه به قدمت ۱۰۰ ساله این شرکت که از ادغام شرکت‌هایCNR و CSR تشکیل شده است، سهم بزرگی در بازار ریلی جهان دارد و کشورهای آرژانتین، استرالیا، کنیا، عربستان، تایلند و برخی کشورهای اروپایی مشتریان محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

مدیر فروش شرکت CRRC در پاسخ به این سؤال ‌که تحریم‌های مجدد امریکا چه تاثیری روی فعالیت های شما خواهد داشت، تصریح کرد: ما از پیشنهادات امریکا استفاده نمی‌کنیم و این طور به نظر می‌رسد که تحریم‌های مجدد امریکا علیه ایران مشکل بزرگی برای همکاری‌های فی‌مابین نخواهد بود. زیرا محصولات این شرکت در داخل کشور چین تولید می‌شود.

لینگ تاکید کرد: شرکت ما علاقه‌مند به همکاری با شرکت‌های ایرانی و راه‌آهن ایران است و هر یک از زیربخش‌های این شرکت از همکاری‌ با شرکت‌های ریلی ایرانی رضایت کامل دارند.

این مقام مسئول در شرکت مجری راه آهن سریع السیر تهران ـ قم ـ اصفهان خاطرنشان کرد: با مشاهده اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر در حوزه حمل‌ونقل ریلی ایران، پیشرفت و ارتقا کیفی شرکت‌های ریلی ایرانی مشهود است و این‌طور به نظر می‌رسد که شاهد هرچه بهتر شدن حمل‌ونقل ریلی در ایران خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید