پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی‌کاران اردونشین در خانه کشتی

  • آرشیو
  • شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۴
    کد خبر :308943

اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در محل خانه کشتی تهران دنبال می‌کنند.

کمتر از دو ماه دیگر تا شروع رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باقی مانده و نمایندگان کشورمان برای حضور در این مسابقات تمرینات خود را زیر نظر کادرهای فنی پیگیری می کنند.

اعضای تیم های ملی برنامه های متنوع تمرینی از جمله تمرینات استقامتی، وزنه، کشتی، مرور فن، کوهپیمایی و باستانی را در دستور کار خود دارند و تا زمان برگزاری بازیهای آسیایی چندین مرحله اردو را برگزار خواهند کرد.

از دیگر برنامه های آماده سازی تیم های ملی حضور در تورنمنت های تدارکاتی تا زمان برگزاری بازی های آسیایی است و در این راستا هم اکنون ۸ فرنگی‌کار کشورمان برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ مجارستان در این کشور حضور دارند.

همچنین فرنگی‌کاران اردونشین اواسط تیرماه، رقابت های جایزه بزرگ گرجستان را نیز در دستور برنامه های تدارکاتی خود دارند.

اعضای تیم های ملی کشتی آزاد نیز حضور در مسابقات جایزه بزرگ گرجستان را در برنامه دارند و پس از آن در رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه در اوایل مردادماه حضور خواهند یافت.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در قالب ۱۲ کشتی‌گیر (۶ آزادکار و ۶ فرنگی کار) در رقابتهای بازیهای آسیایی جاکارتا شرکت خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید