«ترنج» به کانون پرورش فکری می‌آید

    کد خبر :308847

افسانه زمانی قصد دارد نمایش «ترنج» را از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه ببرد.

به گزارش مهر، افسانه زمانی نویسنده و کارگردان تئاتر نمایش «ترنج» را از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می برد.

این کارگردان تئاتر که تاکنون نمایش هایی همچون «دختران باغ های قالی»، «سه بچه خوک»، «حکایت مرد کوهستان» و … را برای تماشاگران کودک و نوجوان اجرا کرده است، نمایش تازه خود را با متنی که به طور مشترک توسط خودش و نسرین خنجری نوشته شده است از اواخر تیرماه در کانون پرورش فکری به روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: عمارت اعیانی، برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهو است. در مطبخ هم همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند اما ترنج کوچولو دلخور است چرا که هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می رود که …

این اثر نمایشی با بازی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری اجرا می شود و در کنار این گروه ۲ بازیگر خردسال بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده نیز ترکیب بازیگران را کامل می کنند.

سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارد و طراحی اشیا نیز بر عهده منیر مولوی زاده است. همچنین عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز و مهدی دوایی نیز به عنوان طراح پوستر و بروشور گروه اجرایی این نمایش را همراهی می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید