سکوت قاتل درباره انگیزه قتل ساندویچ فروش میانسال

  • حوادث
  • شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
    کد خبر :308653

مرد جوانی که صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند را به قتل رسانده بود، درباره دلایل و انگیزه قتل خود مهر سکوت به دهان زده است.

به گزارش مهر، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر دستگیری عامل قتل صاحب مغازه ساندویچ فروشی در خیابان دماوند – خیابان اشراقی عنوان داشت که عامل جنایت در کمتر از دو روز از زمان ارتکاب جنایت شناسایی ، دستگیر و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

سرهنگ حمید مکرم ، در توضیح این خبر گفت : ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۲۸ خرداد از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر کشف جسد متعلق به یک مرد در مقابل یک مغازه ساندویچ فروشی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو اعلام شد ؛ با حضور مأمورین در محل کشف جسد و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۶۵ ساله است که بر اثر جراحات شدید ناشی از اصابت جسم تیز بر روی قسمت سینه به قتل رسیده است .

با اعلام خبر وقوع جنایت به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک دادسرای امور جنایی ، پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

سرهنگ حمید مکرم ، در خصوص شناسایی عامل جنایت در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان آغاز تحقیقات گفت : “همزمان با شناسایی جسد مقتول که دقیقا در مقابل مغازه اش به قتل رسیده بود ، کارآگاهان در تحقیقات از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که ساعت ۱۲:۰۰ روز ۱۴ خرداد جوانی حدودا ۳۰ ساله به نام بهروز . ف پس از ضرب وشتم شدید مقتول و مجروح نمودن وی از ناحیه سر تلاش داشته تا با مواد اشتعال زا اقدام به آتش زدن مغازه مقتول نماید که با حضور همسایگان و کسبه موفق به این کار نشده و از محل متواری شده است .

همزمان با شناسایی “بهروز . ف” به عنوان فردی که با مقتول دارای سابقه اختلاف و درگیری شدید بوده ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته مغازه ساندویچ فروشی و چند واحد تجاری در همجواری محل کشف جسد موفق به شناسایی تصویر بهروز . ف به عنوان عامل جنایت شدند که در ۳۰ دقیقه بامداد مورخه ۲۸/۰۳/۱۳۹۷ و همزمان با خروج مقتول از مغازه ساندویچ فروشی به وی حمله ور شده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده گفت: متهم پس از دستگیری در خیابان دماوند و در حین تردد با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵، در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت بود اما پس از مشاهده شواهد و دلایل غیر قابل انکار بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته لب اعتراف گشود و صراحتا به ارتکب جنایت اعتراف نموداه اما تا زمان انتشار خبر در خصوص انگیزه خود سکوت اختیار کرده است .

سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه ارتکاب جنایت در اختیار اداره تهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید