به کسی که قصد سفری بی‌بازگشت به مریخ دارد، چه خواهید گفت؟!

    کد خبر :308628

شماره جدید «روزنه فرهنگی» دربردارنده پاسخ‌های ۲۶ نفر از چهره‌ها و افراد عادی به این پرسش عجیب، روی دکه رفت: «به کسی که می‌خواهد برای یک سفر بی‌بازگشت به مریخ برود، چه خواهید گفت؟».

به گزارش مهر، هشتمین شماره دوماهنامه فرهنگی، هنری «روزنه فرهنگی» روی دکه‌های مطبوعات عرضه شد. این شماره نشریه یادشده با طرح یک پرسش از چند شاعر تجربه‌گرا آغاز شده است؛ محمد آزرم، علیرضا بهنام، آنیما احتیاط، علی باباچاهی، رویا تفتی، مهرداد فلاح و علی قنبری به این سوال پاسخ داده‌اند: «چرا یک شاعر تجربه‌گرا هستم؟».

بخش «شعر امروز ایران» هم شامل سروده‌هایی از محمد آزرم، علی اتحاد، آنیما احتیاط، مسعود احمدی، کوروش ادیم، کبوتر ارشدی، پرویز اسلامپور، علی باباچاهی، علی الفتی، علیرضا بهنام، رویا تفی، هوشنگ چالنگی، رضا حیرانی، جلال خسروی، قارن سوادکوهی، لیلا صادقی، حسین عبدالوند، مهرداد فلاح، علی قنبری، داریوش معمار، احسان نعمت‌الهی، مجید هدایت و مجید یگانه، است.

بخش «یک شعر / یک پروژه» این شماره «روزنه فرهنگی» حول این پرسش عجیب و البته قابل تامل شکل گرفته است: «به کسی که می‌خواهد برای یک سفر بی‌بازگشت به مریخ برود، چه خواهید گفت؟» و در ادامه، پاسخ‌های ۲۶ نفر، به این سوال آمده است؛ از شاعر و نویسنده و اقتصاددان و فیلمساز گرفته تا راننده اتوبوس و دانشجو و خانه‌دار و کارگر.

این شماره از «روزنه فرهنگی» با صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی داریوش معمار، سردبیری رضا حیرانی و دبیر تحریریه‌ای علی قنبری، در یکصد صفحه و با بهای ۱۰ هزار تومان روی دکه‌های روزنامه‌فروشی عرضه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید