مدرس بلغاری برای تدریس «روش‌شناسی مطالعات فیلم» به ایران می‌آید

    کد خبر :308621

دینا یوردانووا پژوهشگر و مدرس دانشگاه در حوزه مطالعات فیلم از کشور بلغارستان برای تدریس یک سرفصل در دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» به ایران می‌آید.

به گزارش مهر، دینا یوردانووا پژوهشگر و مدرس برای تدریس سرفصل آموزشی «روش‌شناسی مطالعات فیلم» در دوره آموزش عالی که مدرسه ملی سینمای ایران ترتیب داده است، شرکت می کند.

مدرسه ملی ایران قصد دارد به منظور ارتقای فضای نظریه، تحلیل و نقد در سینما، دوره آموزشی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» را با حضور مدرسان برجسته و منتقدان و سینماگران ملی و بین‌المللی برگزار کند.

در همین راستا از دینا یوردانووا پژوهشگر و مدرس دانشگاه در حوزه مطالعات فیلم دعوت کرد تا جهت تدریس در این دوره آموزشی حضور داشته باشد. یوردانووا مدرس حوزه مطالعات فیلم در دانشگاه سنت اندروز است. تخصص ویژه یوردانووا سینمای بالکان و اروپای شرقی بوده و بیشترین مطالعات وی جهانی سازی جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی سینما است.

ثبت نام در دوره آموزش عالی «مطالعات فیلم: نظریه، نقد و تحلیل» تا تاریخ ۵ تیر ماه تمدید شده و علاقمندان می‌توانند از طریق روابط عمومی مدرسه ملی سینمای ایران اقدام به ثبت نام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید