غلام‌رضا محمدی: می‌توانیم در رقابت‌های جهانی به روی سکو برویم

  • ورزشی
  • شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
    کد خبر :308440

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: امیدواریم جزو سه تیم برتر رقابت‌های قهرمانی جهان باشیم با این که رقیب‌های سرسختی داریم.

‌غلام‌رضا محمدی اظهار کرد: از ۲۸ خرداد اردوی آخر شروع شده و تا اعزام به رقابت‌های جهانی ادامه دارد و ۸ یا ۹ تیرماه اعزام می‌شویم.

او ادامه داد: هر چند زمان کم بود و مدت زیادی را از دست دادیم اما بچه‌ها خیلی خوب آماده شدند و خودشان را رساندند و در مجموع شرایط تیم بد نیست.

محمدی با اشاره به این که شرایط رقابت‌های جهانی با آسیایی متفاوت است، تصریح کرد: چند تیم مدعی قهرمانی در پیکارهای جهانی حضور دارند و با این که چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما خیلی امیدواریم جزو سه تیم برتر باشیم با این که رقیبان سرسختی داریم.

این مربی لرستانی خاطرنشان کرد: حدود یک سال و نیم است که با بچه‌ها کار می‌کنیم و روح جنگندگی در وجود آنان نهادینه شده و می‌دانند که باید با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند. تعداد زیادی از این کشتی‌گیران نوجوان در آینده نزدیک به رده سنی جوانان می‌روند و پشتوانه خوبی برای کشتی کشور هستند.

به گزارش ایسنا ،محمدی در پایان گفت: بعد از پیکارهای جهانی، المپیک جوانان بوینس آیرس را درپیش داریم که با تیم نوجوانان شرکت می‌کنیم و حداکثر سهمیه (سه وزن ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم) را کسب کرده‌ایم و می‌توانیم در دو وزن نماینده داشته باشیم. رقابت‌ها مهر ماه برگزار می‌شود و برای ما خیلی مهم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید