تلاش‌های امثال مسیح علی‌نژاد ارزش طرح کردن هم ندارد

    کد خبر :308269

معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: آگاهی افراد نسبت به مسئولیت ها، تکالیف و آموزه‌های دینی می‌تواند مهمترین ابزار در این شرایط باشد و ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید از آگاهی بخشیدن به جوانان جامعه شروع کنیم.
معصومه ابتکار، معاونت زنان ریاست جمهوری در گفتگو با دانشجو، در خصوص برنامه معاونت زنان ریاست جمهوری برای مصادیق مجرمانه بی حجابی در شبکه‌های مجازی به ویژه صفحه اینستاگرام مسیح علی نژاد گفت: این نوع مسائل، مسائلی است که اولا به اعتقاد من ارزش طرح ندارد کار‌هایی که در برخی شبکه‌های مجازی برخی افراد خاص انجام می‌دهند ارزش پرداختن هم ندارد.

وی تصریح کرد: البته جوانان ما باید نوع رویکرد و نگاه شان در شبکه‌های مجازی آگاهانه و هوشیارانه باشد و این مسائلی که معلوم نیست از کجا آب می‌خورد و ریشه از کجا دارد باید با ذهن باز و آگاه جوانان خنثی شود.

ابتکار با تاکید بر اینکه آگاهی و شناخت جوانان اعم از دختر و پسر در این شرایط و زمان از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: آگاهی زنان و دختران نسبت به شناخت مسائل مختلف و حقوقی خودشان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاونت زنان ریاست جمهوری تصریح کرد: آگاهی افراد نسبت به مسئولیت ها، تکالیف و آموزه‌های دینی می‌تواند مهمترین ابزار در این شرایط باشد و ما اگر بخواهیم تحولی فرهنگی داشته باشیم باید از آگاهی بخشیدن به جوانان جامعه شروع کنیم.

وی این اقدامات را جنگیدن در حوزه‌های فرهنگی دانست و افزود: حوزه‌هایی که باید با روش‌های آموزشی، فرهنگی و مهارت‌های زندگی، ایجاد زمینه برای انتخاب‌های درست را فراهم کند و رویکردمان در معاونت زنان ریاست جمهوری نیز در این موضوع کاملا رویکرد فرهنگی است و در این راستا با سایر دستگاه‌ها نیز همکاری می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید