عبادی: پس از ۴ سال پاداش ۱۰۰ میلیونی را گرفتم

  • ورزشی
  • جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :307865

ملی پوش تیروکمان در رشته کامپوند گفت: امسال عزم خود را جزم کرده‌ام که کارنامه موفقی را از نظر مدال‌آوری در مرحله سوم کاپ آسیا، جام جهانی آلمان و سپس بازیهای آسیایی جاکارتا برای خود به ثبت برسانم.

اسماعیل عبادی افزود: در رکوردگیری که در سایت تیروکمان انجام شد به دلیل حساسیت بالایی که داشت، سعی کردم رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم تا حضور خود را در سه تورنمنت مهمی که پیش رو داریم، تثبیت کنم. البته تصور می‌کنم وضعیت رکوردهایم نسبت به جام جهانی ترکیه بهتر بود و امیدوارم با آمادگی خوبی که دارم در مرحله سوم کاپ آسیا در بخش انفرادی و تیمی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

وی گفت: البته ماموریت اصلی من بازیهای آسیایی جاکارتاست که امیدوارم با حضور در دو تورنمنت کاپ آسیا و جام جهانی آلمان بتوانم مدالی که در بازیهای آسیایی اینچئون کسب کردم را در جاکارتا نیز تکرار کنم.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی لهستان همچنین با اشاره به دریافت مبلغ صدمیلیون تومان از سوی فدراسیون تیروکمان برای پاداش بازیهای آسیایی اینچئون اظهار کرد: وقتی در بازیهای آسیایی اینچئون به مدال طلا دست پیدا کرده بودم، شجاعی قول جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی را به من داده بود که مبلغ صدمیلیون تومان آن بعد از بازیهای آسیایی پرداخت شد و مابقی نیز یکماه پیش به حسابم واریز شد. به هر صورت دریافت چنین پاداشی انگیزه من را برای حضور هر چه قویتر در بازیهای آسیایی جاکارتا چند برابر کرد تا بتوانم بهترین عملکرد را در این دوره از بازیها نیز داشته باشم.

به گزارش ایسنا ،عبادی در پایان تصریح کرد: سال گذشته از نظر مدال‌آوری پرونده موفقی نداشتم و نتوانستم عملکرد خوبی برای خود رقم بزنم اما امسال عزم خود را جزم کرده ام که در سه تورنمنت مرحله سوم کاپ آسیا، جام جهانی آلمان و سپس بازیهای آسیایی جاکارتا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید