پیروزی نیروهای مدافع یمن قریب الوقوع است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷
    کد خبر :306777

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: امروز نیروهای مدافع یمن فعال تر از روز اول هستند و پیروزی قریب الوقوع آنها اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی ظهر امروز در حاشیه همایش بسیج اساتید دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین تحولات عراق گفت:خوشحالیم از اینکه انتخابات عراق به خوبی و بدون مشکل انجام شد. مردم عراق توانستند نمایندگان خود را در یک امنیت و آزادی کامل انتخاب کنند.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اظهار داشت: به زودی منتخبین مردم عراق مجلس جدید را تشکیل می دهند و پس از آن دولت جدید، نخست وزیر و رئیس مجلس تعیین می شوند. از اینکه کار انتخابات عراق به خوبی انجام شده خوشحالیم و برای موفقیت برادران و خواهران عراقی دعا می کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت رزمندگان یمنی بسیار پیروزمندانه است اما کار مبارزه آنها بسیار سخت است، اظهار داشت: با همه سختی ها هر روز شاهد پیشرفت بیشتر آنها هستیم و شکستن حصر بندر حدیبیه از پیروزی چشمگیر رزمندگان یمنی بوده است.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد ادامه داد: نقش حوثی ها و ارتش مقاوم یمن تاثیرگذار بوده و بعد از سه سال بمباران شبانه روزی توسط عربستان و امارات امروز نیروهای مدافع یمن فعال تر از روز اول هستند و پیروزی قریب الوقوع آنها اتفاق خواهد افتاد.

ولایتی اضافه کرد: صعودی ها و اماراتی ها با دادن تلفات زیاد ناچار به عقب نشینی هستند و اگر بمانند خسارت های زیادی خواهند دید.

وی در خصوص خروج آمریکا از شورای حقوق بشر نیز گفت: برای آمریکا حقوق بشر یک ابزار سیاسی است و اگر به نفع حکومتگران آمریکا باشد در آن حضور دارد و اگر نباشد حضور نخواهد داشت.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد تاکید کرد: آمریکایی ها از حقوق بشر به عنوان ابزار و تحت فشار گذاشتن کشورهای دیگر استفاده می کنند.

ولایتی اضافه کرد: حقوق بشر در قاموس حکومتگران آمریکا نیست و معنای واقعی خود را ندارد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام شرایط خود را گفته و به هیچ طریقی از آن کوتاه نمی آید و اروپایی ها موظف هستند به تکلیف خود عمل کنند و آمریکا را وادار کنند به اینکه دست از خرابکاری خود بردارد.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد تاکید کرد: آمریکایی ها بعد از آنکه داعش و النصره در سوریه شکست خورد بیشتر نقاب از چهره برداشتند. خود اینها به وجود آورنده و حامی تروریست ها بودند و شرق فرات را اشغال کردند. برای آمریکا، سوریه و شرق فرات ویتنام دیگری خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید