اسرائیلی ها به آتش زدن کودک ۱۸ ماهه فلسطینی افتخار می کنند

    کد خبر :306748

پس از حذف بخشی از اعترافات قاتلان خانواده دوابشه در دادگاهی اسرائیلی، وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد که مردم فلسطین نیازمند حمایت بین المللی هستند.

به گزارش بازتاب به نقل از الیوم السابع، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: فخر فروشی اسرائیل نسبت به آتش زدن «علی دوابشه» کودک فلسطینی در استان نابلس در سال ۲۰۱۵ نشان می دهد که مردم فلسطین نیازمند حمایت بین المللی هستند.

در واکنش به اقدام نهاد قضایی اسرائیل که بخشی از اعترافات قاتلان شیرخواره ۱۸ ماهه فلسطینی را حذف کرده است، وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد: این اقدام اگر منجر به تبرئه قاتلان این کودک فلسطینی نشود، منجر به کاهش میزان مجازات درنظر گرفته شده برای این افراد خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدامات نشان می دهد که شهروند فلسطینی دوبار کشته می شود یک بار به دست نظامیان رژیم اسرائیل و گروهک های شهرک نشین و یک بار هم در دادگاه های نمایشی دولت اشغالگر قدس.

وزارت خارجه فلسطین به شعارهای نژادپرستانه گروهک های افراطی شهرک نشین نیز اشاره کرده که در برابر ساختمان دادگاه تجمع کرده بودند و تأکید کرد: که این شعارهای نژادپرستانه در حالی سر داده می شد که نظامیان رژیم صهیونیستی در محل حضور داشته و هیچ اقدامی برای پایان دادن به این شعارها انجام نداده بودند. دادگاه های اسرائیلی هم بخش جدانشدنی از رژیم اشغالگر هستند که شریک اسرائیل در این جنایت ها به شمار می روند به همین دلیل دادگاه بین المللی لاهه باید سریعا وارد عمل شده و این جنایت را به صورت جدی پیگیری کرده و مجرمان را مجازات کند.

در ۳۱ جولای سال ۲۰۱۵ گروهی از شهرک نشینان افراطی و مسلح صهیونیست به خانه خانواده دوابشه در روستای دوما در استان نابلس در کرانه باختری حمله کرده بودند. در این حمله شهرک نشینان صهیونیست یک بمب دست ساز را به داخل خانه خانواده دوابشه پرتاب کردند که در پی آن شیرخواره ۱۸ ماهه این خانواده زنده زنده در آتش سوخت و برادر ۴ ساله و پدر و مادر این کودک نیز به شدت مجروح شدند. سعد دوابشه پدر خانواده که دچار سوختگی درجه سه شده بود بعدتر در بیمارستان بئر السبع جان خود را از دست داد و «ریهام حسین» مادر این کودک نیز در سپتامبر همان سال به دلیل شدت جراحات ناشی از این حمله جان خود را از دست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید