با اتمام فصل دوم؛

آغاز فصل سوم «کودک‌شو» بعد از محرم و صفر

    کد خبر :306718

برنامه «کودک‌شو» که مدتی است از شبکه نسیم پخش می‌شود و با اقبال عمومی مواجه شده است، بعد از محرم و صفر با فصل جدید خود به شبکه نسیم باز می‌گردد.

به گزارش صبا: تماشای برنامه های تلویزیون همواره جایگاه خاصی در زندگی افراد دارد. در این برهه از زمان پخش برنامه های «ترکیبی – تلفیقی » بینندگان زیادی را به پای شبکه های داخلی نشانده است.

برنامه های خانوادگی مدتی بود که از کیفیت اولیه خود دور شده بودند، اما برنامه «کودک شو» با کیفیت بالا توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

رضا نصیری تهیه کننده این برنامه در گفتگو با «صبا » بیان کرد: فصل اول و دوم «کودک‌شو» به شدت مورد استقبال قرار گرفت، خود من فکر می‌کردم در زمان جام جهانی بیننده های کمتری این برنامه را دنبال کنند ، ولی طی دو شب حدود ۵۰۰ هزار پیام داشتیم و این نشان دهنده تثبیت جایگاه «کودک شو» در میان مردم است.

نصیری در خصوص ساخت فصل سوم این برنامه ادامه داد: فصل دوم تا ۱۶ شهربور که مصادف با اول محرم است ادامه دارد و ۱۶ شهریور این فصل به پایان می‌رسد. ما قطعا فصل سوم این برنامه را بعد از مدتی استراحت و استفاده از خلاقیت‌های جدید ادامه خواهیم داد و بعد از محرم و صفر انشاءالله فصل سوم را خواهیم داشت.

وی در خصوص مجری این برنامه افزود: اجرای پژمان بازغی به شدت مورد اقبال عموم قرار گرفته است و بی شک فصل سوم را نیز با او ادامه خواهیم داد.

گفتنی است؛ «کودک شو» یک مسابقه خانوادگی است که به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی رضا نصیری و ابوذر پورمحمدی و اجرای پژمان بازغی در قالب دو فصل از شبکه نسیم پخش شده است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید