شرایط رسمی شدن کارمندان پیمانی دولت اعلام شد

    کد خبر :306457

با ابلاغ بخشنامه مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی در دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان اداری و استخدامی، دستورالعمل موضوع ماده «۵» آیین‌نامه اجرایی ماده (۴۶) قانون مدیریت خدمات کشوری مشتمل بر ۱۲ ماده و ۹ تبصره در موضوع شرایط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و تبدیل وضعیت استخدامی از رسمی آزمایشی به رسمی به تصویب رسیده است.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای ماده یک آیین نامه اجرایی ماده ۴۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای پست‌های قابل تخصیص به مشاغل حاکمیتی درخواست صدور مجوز استخدام رسمی کارمندان پیمانی شاغل در دستگاه را به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال نمایند.

سازمان اداری و استخدامی کشور نیز با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و سیاست‌های دولت نسبت به صدور مجوز برای دستگاه‌های اجرایی متناسب با پست­های سازمانی ثابت در مشاغل حاکمیتی اقدام می‌کند.

این بخشنامه در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۳۹۷ به شماره ۱۴۴۱۸۹ با امضای جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و ممهور به مهر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید