ولی‌پور: امکانات اردوی باکو در حد استاندارد جهانی بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۱۶
    کد خبر :306353

ملی‌پوش شیرجه‌ی ایران معتقد است، امکانات کمپ تیم ملی در اردوی ۱۰ روزه‌ی باکو در حد استانداردهای جهانی بوده است.

مجتبی ولی‌پور در خصوص شرایط فعلی تیم ملی شیرجه توضیح داد: خدا را شکر با اردوهایی که داشتیم به شرایط مطلوبی رسیده‌ایم. اردوی ۱۰ روزه‌ای هم که در باکو داشتیم در روند آماده سازی تیم ملی شیرجه تاثیر بسیار مثبتی داشت و تمرینات خشکی بسیار خوبی را انجام دادیم.

او در ادامه با بیان اینکه امکانات موجود در اردوی باکو سطح بسیار بالایی داشت، توضیح داد: استخرها و امکانات سالن‌های موجود در این اردوی ۱۰ روزه در حد استاندارد جهانی بودند. توانستیم در این اردو حرکات خود را در سالن‌ها انجام داده و فیکس کنیم، تمرینات شیرجه در خشکی تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای در روند آماده‌سازی ملی‌پوشان دارد.

ملی‌پوش شیرجه با اشاره به سطح مناسب اردوهای تیم ملی توضیح داد: تا سیزدهم این ماه اردوهای خود را پیگیری می‌کنیم و پس از آن برای برگزاری یک دوره مسابقات تدارکاتی عازم رقابت‌های جایزه بزرگ ایتالیا می‌شویم.

او در خصوص سطح مسابقات ایتالیا توضیح داد: طبق گفته‌ها این رقابت‌ها جایزه بزرگ است و به همکین دلیل تیم‌های قدرتمند شیرجه برای شرکت در این تورنمنت عازم ایتالیا می‌شوند. قطعا کشورهایی مثل چین و سایر مدعیان در این تورنمنت شرکت می‌کنند که همین مسئله سطح مسابقات را بسیار بالا می‌برد، حضور ما نیز در این تورنمنت برای کاهش استرس است.

دارنده مدال طلای ربازی‌های کشورهای اسلامی، افزود: بعد از تورنمنت جایزه بزرگ ایتالیا، مسابقات باشگاهی در این کشور وجود دارد که در آن مسابقات شرکت می‌کنیم تا با یک روحیه خوب خود را به بازی‌های آسیایی برسانیم.

او همچنین در خصوص شرایط فعلی شهنام نظرپور، زوج احتمالی‌اش در بخش سینکرو، توضیح داد: خدا را شکر شرایط شهنام نیز خوب است و سعی می‌کنیم با شرکت در این اردوها و تلاش زیادی که انجام میدهیم، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به نتایج خوب دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا ،ولی‌پور در خصوص شانس مدال تیم ملی شیرجه، پس از گذراندن این تورنمنت‌ها و اردوهای تدرکاتی نیز توضیح داد: روند آماده سازی تیم خوب بوده اما باید بدانیم که تیم‌های قدرتمند شیرجه‌ی دنیا در آسیا هستند و عازم جاکارتا می‌شوند. شرایط در بازی‌های آسیایی سخت است اما همه‌ی تلاش خود را می کنیم تا بهترین رکورد و نتیجه را کسب کنیم.

ملی‌پوش شیرجه در پاسخ به این سوال، کنار سرمربی تیم ملی روانشناس یا مربی دیگری برای کمک به روند آماده سازی تیم وجود دارد؟ توضیح داد: خیر اینطور نیست و تنها قائم میرابیان به عنوان سرمربی در کنار تیم بوده و با ملی‌پوشان کار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید