نداشتن سالن تمرین اختصاصی یک تهدید و مشکل بزرگ برای رشته کبدی است/ آکادمی کبدی را خواهیم ساخت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۸
    کد خبر :306337

رئیس فدراسیون کبدی گفت: نداشتن سالن تمرین اختصاصی یک تهدید بزرگ برای رشته کبدی است و طی بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی از وی و همچنین از وزیر ورزش خواهش کردم تا به ما کمک کنند تا آکادمی ملی کبدی ساخته شود.

عباس خواجه‌اورسجی در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کبدی مردان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. بزرگ‌ترین مشکل ما نداشتن سالن اختصاصی است به همین دلیل ناچاریم تا اردوها را در شهرهای مختلف و خارج از تهران برگزار کنیم. البته این موضوع باعث تنوع در اردوها می‌شود و ما این فرصت را داریم که جهت یکسان سازی شرایط آب و هوایی با جاکارتا اردو را در شهرهایی با اقلیم نزدیک به اندونزی برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: نداشتن سالن تمرین اختصاصی یک تهدید و مشکل بزرگ برای رشته کبدی است و طی بازدید دکتر صالحی امیری از اردوی تیم ملی از وی و همچنین از وزیر ورزش خواهش کردم تا به ما کمک کنند تا آکادمی ملی کبدی ساخته شود. البته استارت کار زده شده و قرار است 1500 متر زمین در مجموعه ورزشی آزادی برای احداث این آکادمی در اختیار ما قرار بگیرد و این فرصت خوبی است تا پس از بازی‌های آسیایی کار احداث را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی در پاسخ به این سوال که آیا احداث آکادمی توسط فدراسیون‌انجام می شود، گفت: مطمئنا از حمایت‌های وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز هم برخوردار خواهیم شد اما باید به سمتی حرکت کنیم که از منابع مالی برای این کار برخوردار شویم. ما در تلاشیم تا حامیان مالی و شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ را به سمت ورزش کبدی بیاوریم در همین راستا چندین جلسه نیز برگزار شده و ان‌شاالله تا اواسط سال و یا قبل از بازی‌های آسیایی، اسپانسر خوبی را جذب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در جلساتی هم که با داورزنی داشتیم قول حمایت از فدراسیون برای احداث آکادمی کبدی را دادند و همچنین در زمینه معرفی حامی مالی نیز از کبدی حمایت می‌کنند. من‌ به احداث این آکادمی امیدوار هستم.

اورسجی یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زیادی از عمر فدراسیون کبدی و مدیریت من در فدراسیون نمی‌گذرد، حمایت‌های مادی و معنوی که از این رشته صورت گرفته نوید بخش روزهای خوبی برای کبدی است.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم کبدی پاکستان و هند گفت: خوشبختانه این فرصت مهیا شد و ملی پوشان از 31 خرداد ماه در تورنمنتی با حضور 4 تیم ایران، پاکستان، هند و کره جنوبی در دوبی شرکت می‌کنند و این فرصت خوبی است تا کادر فنی بازیکنان را محک بزند. با تصمیم کادر فنی 5-6 بازیکن ثابت و اصلی تیم ملی در این تورنمنت شرکت نمی‌کنند و فرصتی برای سایر ملی پوشان‌خواهد بود. نفرات اصلی به همراه منتخبین تورنمنت دوبی از 20 تیر ماه در اردویی مشترک با هندوستان حاضر خواهند شد. این اردوی تدارکاتی برای تیم ملی زنان و مردان در هندوستان برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید