کاهش ۲۴ هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید

    کد خبر :306064

قیمت سکه طرح جدید با ۲۴ هزار تومان کاهش امروز به ۲ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان رسید و در عین حال سکه طرح قدیم نیز با هزار تومان و نیم سکه نیز با ۱۳ هزار تومان رشد مواجه شدند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز سه شنبه بیست و نهم خردادماه در بازار تهران با ۲۴ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۱۱ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش بازتاب،همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۳ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با یک هزار تومان کاهش ۳۹۵ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۶۰ تومان کاهش ۲۱۳ هزار و ۱۸۰ تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴۴ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۲۳ تومان افت به ۴ هزار و ۹۴۰ تومان رسید و هر پوند هم با ۳ تومان افزایش، ۵ هزار و ۶۳۲ تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

یکشنبه دوشنبه سه شنبه

سکه امامی

۲۳۲۵۰۰۰ ۲۵۳۵۰۰۰ ۲۵۱۱۰۰۰

سکه بهار آزادی

۲۳۰۳۰۰۰ ۲۳۸۹۰۰۰ ۲۳۹۰۰۰۰

نیم سکه

۱۱۸۷۰۰۰ ۱۲۱۷۰۰۰ ۱۲۳۰۰۰۰

ربع سکه

۶۸۲۰۰۰ ۶۹۷۰۰۰ ۶۹۰۰۰۰

سکه گرمی

۳۹۴۰۰۰ ۳۹۶۰۰۰ ۳۹۵۰۰۰

طلای ۱۸ عیار

۲۰۶۵۰۰ ۲۱۳۴۴۰ ۲۱۳۱۸۰

دلار

۴۲۳۹ ۴۲۴۲ ۴۲۴۴

یورو

۴۹۱۸ ۴۹۱۷ ۴۹۴۰
پوند ۵۶۲۶ ۵۶۲۹ ۵۶۳۲
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید