تازه ترین خبرها از جدیدترین کنسرت “امید حاجیلی”

    کد خبر :306054

مدیر برنامه‌های حاجیلی گفت: از پایان تیرماه کنسرت در شهرستان‌ها را آغاز می‌کنیم. کرمانشاه، تبریز، ارومیه، اردبیل از شهرهایی هستند که مد نظر داریم اما هنوز تاریخ برگزاری کنسرت در آنها هنوز مشخص نشده است.

پویا افشاری مدیر برنامه‌های امید حاجیلی درباره برنامه‌های کنسرت حاجیلی گفت: این خواننده ۱۲ و ۱۳ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت برگزار خواهد کرد و به دلیل همزمانی مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه با ساعت کنسرت‌ها ترجیح دادیم تا پایان تیرماه کنسرتی برگزار نکنیم. اگر بخواهیم مجددا کنسرتی در تهران برگزار کنیم در مردادماه خواهد بود.

مدیر برنامه‌های حاجیلی درباره برگزاری کنسرت‌های استانی این خواننده اظهار کرد: از پایان تیرماه کنسرت در شهرستان‌ها را آغاز می‌کنیم. کرمانشاه، تبریز، ارومیه، اردبیل از شهرهایی هستند که مد نظر داریم اما تاریخ برگزاری کنسرت در آنها هنوز مشخص نشده است.

افشاری با اشاره به انتشار قطعه جدید حاجیلی افزود: امید حاجیلی به سفارش یکی از برنامه‌های اینترنتی قطعه‌ای به نام “ایران” را برای جام جهانی منتشر کرد که دو روز پیش پخش شد، بنابراین اگر بخواهیم قطعه بعدی را منتشر کنیم کمی زمان می‌برد ولی قطعه بعدی حاجیلی یا شیرازی یا کردی است.

وی ادامه داد: هنوز روی قطعه جدید اعم از شعر و آهنگسازی کاری انجام نشده است و معمولا حاجیلی شخصا تمام بخش‌های مربوط به قطعاتش را انجام می‌دهد.

افشاری درباره انتشار آلبوم جدید حاجیلی خاطرنشان کرد: حاجیلی اصلا آلبوم منتشر نمی‌کند بلکه مجموعه تک قطعات منتشر شده را گردآوری و یک سال دیگر وارد بازار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید