یاوری: کیفیت بازی‌های جام جهانی بالا نیست/ ایران می‌تواند از اسپانیا امتیاز بگیرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵
    کد خبر :305889

مربی باسابقه فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی می‌تواند در بازی برابر اسپانیا از این تیم پرقدرت امتیاز بگیرد.

محمود یاوری در مورد بازی‌های جام جهانی روسیه اظهار داشت: اعتقاد من این است که کیفیت بازی‌ها در این دوره چندان بالا نیست و نسبت به دوره قبلی حداقل تا اینجا در سطح پایین‌تری قرار داشته است. البته انتظار می‌رود که در دور دوم بازی‌ها، شرایط تغییر کند، در ضمن این را هم باید در نظر گرفت که برخی تیم‌ها سعی کردند در بازی اول دست خودشان را رو نکنند.

وی در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی با اسپانیا خاطر نشان کرد: تیم ما با توجه به برد برابر مراکش، از لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما برابر تیمی بازی می‌کنیم که چکیده‌ای از بازیکنان بارسا و رئال مادرید است و قطعاً کار آسانی نداریم. با این حال در جام جهانی بازی‌ها نزدیک به هم است و ما می‌توانیم از اسپانیا امتیاز بگیریم. من برای تیم ملی در این بازی و بازی با پرتغال آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش تسنیم ،مربی باسابقه فوتبال ایران با اشاره با مصدومیت روزبه چشمی خاطر نشان کرد: روزبه با تیم هماهنگ شده بود و بازی بسیار خوبی را هم برابر مراکش به نمایش گذاشت. مصدومیت او به تیم ملی لطمه می‌زند، چون از بین رفتن این هارمونی می‌تواند دردسرساز باشد. با این حال به میدان رفتن بازیکنی مثل مجید حسینی برابر مراکش می‌تواند این بازیکن را برای بازی برابر اسپانیا در شرایط خوبی قرار دهد. البته کی‌روش چند گزینه دیگر هم دارد تا یک مدافع را کنار پورعلی‌گنجی قرار بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید