علی‌اکبری: حریف لهستانی پرقدرت و باتجربه است/برای شکست او به لندن می‌روم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :305594

چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمی MMA با بیان این که آماده است تا حریف لهستانی را در لندن از پیش رو بردارد، گفت: می‌توانم بگویم این حریف جدی‌ترین رقیبم تا این جای کار است.

امیر علی‌اکبری درباره مبارزه بعدی خود مقابل حریف لهستانی در رقابت‌هایMMA ، اظهار کرد: بیستم مردادماه قرار است در لندن به مصاف دانیل اوملیان، جک فایتر ۳۵ ساله لهستانی بروم. او از رقیبان بسیار با تجربه و پرقدرت در MMA محسوب می‌شود و مطمئنا رقابتی سخت و جذاب مقابل او خواهم داشت. تمریناتم را به‌خوبی پیگیری کرده‌ام و از آمادگی بالایی برخوردارم. در فرصت باقیمانده نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قطعا بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می‌کنم تا با شناخت کامل به روی رینگ بروم و به برتری برسم.

وی با بیان این که تبحر این ورزشکار لهستانی در رشته کیک بوکسینگ است، افزود: او پنج سال در سازمان UFC کار کرده و از تجربه و توانایی بالایی برخوردار است. مطمئنا برای کسب پیروزی در این مبارزه به روی رینگ می‌روم و امیدوارم با دعای خیر مردم مقابل این حریف نیز به برتری برسم.

چهره شاخص ورزش ایران در رشته رزمی MMA درباره ویژگی‌های بارز این حریف لهستانی، گفت‌: می‌توانم بگویم او از تمامی رقبایی که تاکنون داشته‌ام بالاتر است و نقطه قوت او تجربه‌ای است که به واسطه سال‌ها حضور در MMA کسب کرده است. این فایتر لهستانی در ۳۰ مبارزه‌ای که تاکنون داشته به ۲۰ پیروزی رسیده است و تاکنون نیز هیچ حریفی موفق نشده وی را ناک اوت کند. هر چند این حریف در سازمان UFC چهره چندان نامداری به حساب نمی‌آید، اما از جمله ورزشکاران خوب MMA به حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا ،علی‌اکبری با تاکید بر این که هدفش مقابل این حریف کسب پیروزی مقتدرانه است، گفت‌: امروز (سه‌شنبه) به سوئد می‌روم و دو هفته‌ را در آن جا تمرین می‌کنم. سپس بار دیگر به ایران باز می‌گردم و تمریناتم را در تهران تا زمان اعزام به لندن و برگزاری مبارزه ادامه‌ خواهم داد. بسیار خوب تمرین کرده‌ام و انگیزه بسیار بالایی دارم تا این حریف شاخص را نیز از پیش‌رو بردارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید