تشکیل شورای نخبگان برای تهیه برنامه جامع اقتصاد و معیشت در مجلس

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۸
    کد خبر :305454

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تشکیل شورایی برای تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم در مجلس خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه، 29خرداد) این فراکسیون، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مشکلات معیشتی مردم و فعال‌کردن ظرفیت‌های داخلی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد شورایی از نخبگان مجلس تشکیل شود و تمامی راهکار‌های لازم برای حل این مشکلات را با حضور دانشگاهیان و کارشناسان امر بررسی کرده و گزارش کامل و جامعی را برای برون‌‌ رفت از این مشکلات به نمایندگان ارائه دهند.

به گزارش تسنیم ،عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه قرار است این شورا برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم را تهیه و تدوین کند، ادامه داد: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشت مردم، متأسفانه مجلس تا به امروز نقش مؤثری برای رفع معضلات مردم ایفا نکرده است.

ابوترابی با اشاره به برنامه فراکسیون نمایندگان ولایی برای تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که این برنامه بتواند نسخه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی و همچنین عاملی برای رفع نابسامانی‌ها، بی‌عدالتی‌ها، عدم اجرای قوانین، مشکلات و….در کشور باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید