انبارهای هلال احمر در سراسر کشور شارژ شد

    کد خبر :305239

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع 22 هزار دستگاه چادر امدادی و 111 هزار و 65 قوطی انواع کنسروجات میان شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور خبر داد.

سعید متانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: معاونت لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات بر اساس وظایف ذاتی خود و ایجاد رویکردهای تمرکززدایی و تقویت توان پاسخگویی در حوادث و سوانح احتمالی اقدام به برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی اقلام زیستی و غذایی در سطح استان‌ها کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف پاسخگویی شعب جمعیت هلال احمر به عنوان خط مقدم عملیاتی جمعیت هلال احمر انجام شده است، ادامه داد: اقلام مورد نیاز به منظور تامین اسکان و تغذیه اضطراری متاثران احتمالی ناشی از وقوع حوادث و سوانح و همچنین تجهیزات تخصصی از اردیبهشت تا خرداد ماه سال جاری توزیع شده است و در برخی استان‌ها این توزیع ادامه دارد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام زیستی توزیع شده میان شعب جمعیت هلال احمر در استان‌های مختلف تاکید کرد: در این زمینه 22 هزار دستگاه چادر، 82 هزار تخته موکت، 100 تن نایلون پوشش چادر و 90 هزار عدد کارتن آرم دار بسته بندی میان شعب جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

متانی به اقلام غذایی توزیعی و یا در حال توزیع در میان شعب جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: 21 هزار بسته لوبیا چیتی، 31 هزار بسته 900 گرمی عدس سبز، 6 هزار و 270 بسته 500 گرمی چای، 53 هزار بسته 700 گرمی قند کله شکسته شده، 34 هزار و 400 بسته 900 گرمی شکر سفید، 25 هزار بطری 810 گرمی روغن مایع خوراکی، 49 هزار و 70 قوطی 420 گرمی کنسرو لوبیا چیتی و 61 هزار و 995 قوطی 180 گرمی کنسرو تن ماهی میان شعب جمعیت هلال احمر استان‌ها توزیع شده و در برخی استان ها این توزیع در حال انجام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید