مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در راه ورود به بازارهای آسیایی منتخب

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷
    کد خبر :305187

پس از درز کردن شایعاتی مبنی بر تولید مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 سامسونگ، حالا به نظر می‌رسد که عرضه‌ی این مدل تنها به برخی از بازارهای آسیایی محدود خواهد بود.

در تازه‎ترین گزارش‌ها پیرامون پرچمدار آتی سامسونگ اینطور ادعا شده است که مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 تنها در کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد. البته همچنان این احتمال وجود دارد که مدل مورد اشاره با تاخیر روانه بازار سایر کشورها نیز بشود.

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 در کره جنوبی و چین عرضه می‌شود

در مورد سایر مشخصات این فبلت، اطلاعات جدیدی به دست نیامده است و احتمالا گلکسی نوت 9 مجهز به تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که دوربین دوگانه این پرچمدار جدید مجهز به دیافراگم متغیر (همانند سری گلکسی اس 9) و سنسور ثانویه تله فوتو باشد و وجود یک سنسور 8 مگاپیکسلی در دوربین سلفی آن نیز دور از ذهن نیست. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات منتسب به سامسونگ گلکسی نوت 9 به شمار می‌روند.

اما از منظر طراحی، انتظار می‌رود پرچمدار آتی خانواده نوت شباهت‌های بسیاری با پرچمدار فعلی (گلکسی نوت 8) داشته باشد و فریم آلومینیمی آن از دکمه‌های کنترل صدا، کلید پاور و دکمه بیکسبی میزبانی کند.

همچنین بر خلاف برخی ادعاها مبنی بر وجود یک دکمه فیزیکی جدید برای دوربین، به نظر می‌رسد چنین چیزی به واقعیت نخواهد پیوست. دیگر شباهت احتمالی گلکسی نوت 9 و نوت 8، جنس شیشه‌ای پنل‌های جلویی و پشتی آن‌هاست؛ البته انتظار می‌رود حاشیه زیر نمایشگر Infinity Display پرچمدار جدید، به طرز محسوسی باریکتر شده باشد.

اما برسیم به موعد رونمایی از گلکسی Note 9 که منابع غیر رسمی ضمن اشاره به تاریخ 9 آگوست (برابر با هجدهم مرداد ماه)، عنوان کرده‌اند که دو هفته پس از معرفی رسمی این پرچمدار در نیویورک، فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید