مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «مداد قرمز» تمدید شد

    کد خبر :304992

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ رسانه ای مداد قرمز برای دومین بار تمدید شد و خبرنگاران می توانند تا ۱۵ تیر ماه ۹۷ ، آثار مرتبط با این حوزه را ارسال کنند.

روح‌الله رجایی دبیر جشنواره مداد قرمز جمعیت هلال احمر در توضیح دلیل تمدید دوباره دریافت آثار، گفت: همین حالا هم آثار زیادی به جشنواره ارسال شده است که سطح کیفی بالایی دارند و می شد با داوری همین آثار اختتامیه جشنواره را برگزار کرد، اما با توجه به تعدد حوادث در سال گذشته و پوشش گسترده آنها توسط اهالی رسانه، مطمئن بودیم هنوز آثار زیادی هست که می تواند در این جشنواره بررسی شود. بنابراین با تمدید دوباره مهلت ارسال آثار این فرصت را هم به خبرنگاران و روزنامه نگاران دادیم تا بتوانند شرکت کنند و هم فرصت بهره برداری بهتر از این آثار را برای خودمان در جمعیت هلال احمر فراهم کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره مداد قرمز این فرصت را برای هلال احمر فراهم می‌کند که همه تولیدات رسانه ای مرتبط با حوزه های ماموریتی اش را رصد کند.

دبیر جشنواره مداد قرمز جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه کرمانشاه برگزار می شود، افزود: اگر چه حوادث و موضوع امداد و نجات بخش مهمی از فعالیت های هلال احمر هستند و طبیعی است که آثار رسانه‌ای در این حوزه زیاد باشند، اما این جشنواره بر دیگر تکالیف و فعالیت های جمعیت مانند بشردوستی، صلح و بی طرفی تمرکز دارد و اهالی رسانه می توانند آثار خود در این حوزه ها را در بخش عمومی جشنواره ثبت کنند.

به گزارش مهر، به گفته رجایی، در هر دو بخش عمومی و ویژه این جشنواره جوایز نفرات اول تا سوم هر حوزه به ترتیب چهار، دو و یک سکه بهار آزادی همراه با تندیس افتخار و لوح سپاس اعلام شده است.

برای شرکت در جشنواره و یا کسب اطلاع از جزئیات آن می‌توانید به نشانی وب سایت دبیرخانه جشنواره www.redpencil.ir مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید