خناری‌نژاد: تجربه ۳ بار حضور در بازی‌های آسیایی را دارم و نیاز باشد به ملی‌پوشان کمک می‌کنم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۸:۵۸
    کد خبر :304825

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان معتقد است که اگر نیاز به او باشد، می‌تواند به سایر ملی‌پوشان برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ کمک کند.

هادی خناری‌نژاد، دارنده مدال برنز رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی آسیا در سال 2015 پس از مصدومیتی که طی ماه‌های اخیر با آن مواجه و منجر به ناآمادگی‌اش شد، از حضور در بازی‌های آسیایی 2018 انصراف داد. او این تصمیم را در حالی گرفت که فعلاً قصد خداحافظی از ژیمناستیک را ندارد و این روزها تمرینات بدنسازی و هوازی خود را برای مسابقات جهانی که در پاییز برگزار می‌شود، دنبال می‌کند.

یکی از مسائلی که پیرامون خناری‌نژاد مطرح شد، حضورش در اردوهای تیم ملی تا زمان اعزام به جاکارتا به‌عنوان مربی است؛ موضوعی که البته به شکل رسمی انجام نمی‌شود، اما رخ خواهد داد.

هادی خناری‌نژاد در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: صحبت زیادی در این باره نشده است، اما اگر نیاز باشد و بتوانم مؤثر باشم، در کنار ملی‌پوشان حضور خواهم داشت. البته سایر مربیان تیم ملی کارهای خود را انجام می‌دهند و قرار نیست من جای کسی را بگیرم. به‌هرحال من تجربه سه دوره حضور در بازی‌های آسیایی را دارم و اگر بخواهند، می‌توانم به ژیمناست‌ها کمک کنم.

وی افزود: یکبار پیش از این با رئیس فدراسیون صحبت کردم و او پیشنهاد داد که هر وقت به طور کامل از دنیای حرفه‌ای کنار رفتم، به‌عنوان مربی در کنار تیم ملی حضور داشته باشم. البته من هنوز قصد خداحافظی ندارم و این روزها نیز تمرینات بدنسازی و هوازی خود را برای حضور در مسابقات جهانی که پاییز برگزار خواهد شد، پیگیری می‌کنم.

به گزارش تسنیم، در همین باره سلیمانی، دبیر فدراسیون ژیمناستیک نیز عنوان کرد: دو مربی در کنار تیم ملی هستند، اما خناری‌نژاد از اردوی بعدی ملحق می‌شود تا به ملی‌پوشان در تمرینات کمک کند و راهنمایی بدهد. هنوز هم هیچ بحثی درباره حضور او در کادر فنی برای اعزام به بازی‌های آسیایی مطرح نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید