رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

لزوم برخورد تاکسیرانی با رانندگانی که بیش از نرخ مصوب کرایه می‌گیرند

    کد خبر :304620

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه ها در تهران 12.5 درصد بوده است گفت: تاکسیرانی موظف به اعمال نظارت بر نرخ های مصوب است و باید با تخلف ها برخورد قانونی انجام دهد.

محمد علیخانی در گفتگو با ایسنا، درباره دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب توسط برخی رانندگان تاکسی، گفت: اگر گزارشی درخصوص افزایش بی رویه نرخ کرایه های تاکسی در خطوطی به شورا ارسال شود قطعا پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: افزایش نرخ کرایه های تاکسی به طور متوسط 12.5 درصد است و سازمان نظارت بر تاکسیرانی موظف است بر افزایش نرخ کرایه های تاکسی نظارت اعمال کند و در صورت مشاهده تخلف باید طبق آیین نامه ها و ضوابط موجود که مصوبه شورا است برخورد قانونی انجام شود.
وی ادامه داد: اگر گزارشی از افزایش خارج از حد تعیین شده در خطوط تاکسیرانی به شورا ارسال شود برخورد قانونی انجام خواهد شد. هرچند که افزایش 12.5 درصد مصوب میانگین است اما افزایش بیش از 15 درصد در خطوط نداریم. درحقیقت در خطی 8 درصد و در خط دیگری 15 درصد افزایش داشته ایم.
وی تاکید کرد: تعیین عدد 12.5 درصد برای افزایش بر اساس کارشناسی هایی بوده که قبلا انجام شده است. درحال حاضر نیز نظارت بر عهده تاکسیرانی است و باید با متخلفین برخورد قانونی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید