مردم به زودی نتایج ورود سازمان بازرسی به بازار خودرو، مسکن و ارز را می‌بینند

    کد خبر :304515

رئیس سازمان بازرسی گفت: امسال بر اساس فرامین رهبری در چهار بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز وارد شدیم و اقدامات اساسی انجام دادیم و انشاااله نتیجه آن را مردم بزودی احساس می‌کنند.

ناصر سراج در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با رییس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان اظهار کرد: ما اوایل هر سال برنامه‌های کل سال را برنامه ریزی و ابلاغ می‌کنیم. سه نوع برنامه ریزی مستمر، فوق‌العاده و موردی داریم. برنامه ریزی مستمر ابتدای هر سال ابلاغ می‌شود و برنامه ریزی فوق العاده نیز بر اساس درخواست مسوولان عالی کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال بر اساس فرامین رهبری در چهار بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز وارد شدیم و اقدامات اساسی انجام دادیم و انشاااله نتیجه آن را مردم بزودی احساس می‌کنند. بیش از 7 میلیون و 600 هزار ثبت نام سکه داشتیم که متاسفانه 50 نفر 5 درصد ثبت نام ها را در اختیار دارند.

سراج گفتک این حجم انبوه خرید سکه‌ها قطعا در بازار طلا تاثیر می‌گذارد. در بازار ارز این به دقت وارد شدیم و اقدامات خوبی انجام دادیم. در حوزه مسکن نیز ورود کردیم و در عرض یکی دو ماه قیمت مسکن توسط دلالان بالا رفت که امیدواریم با همکاری وزارت مسکن بتوانیم در این حوزه اقدامات خوبی انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید