قتل کودک 8 ساله توسط پدر در قزوین

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۸
    کد خبر :304346

جزئیات پرونده کودک هشت ساله‌ای که روز پنج‌شنبه براثر نزاع خانوادگی توسط پدر به قتل رسیده، در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا؛ طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه 24 خردادماه، پدری ۳۲ ساله در روستای «امیرآباد نو» به دلیل نزاع خانوادگی پسر هشت ساله خود را به قتل رساند، پس از اطلاع از وقوع این حادثه مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا به‌سرعت راهی محل شدند و قاتل را دستگیر کردند.

در ادامه آمده است که قاتل دارای سابقه کیفری است و هم‌اکنون بر اساس تصمیم مقامات قضایی و به دلیل شرایط بد روحی و روانی در یکی از مراکز درمانی استان تحت نظر است. همسر وی نیز که از اتباع افغانی است در حین ارتکاب جرم به دلیل نزاع روز قبل در منزل حضور نداشت.

سرهنگ حسین‌علیان نژادی فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا در این خصوص می‌گوید: مأموران پلیس آگاهی شهرستان و کلانتری 11 “پاسداران” پس از کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای«امیرآباد نو» بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و قاتل را دستگیر کردند.

وی ادامه می‌دهد: متهم که دارای سابقه مصرف مواد مخدر است فرزند هشت ساله خود را به‌وسیله جسمی تیز به طرز فجیعی به قتل رسانده است، آلت قتل نیز توسط مأموران در محل کشف و ضبط شد؛ تحقیقات پلیس در خصوص علل و انگیزه قتل ادامه دارد.

بهزاد ولی‌زاده مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین نیز در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تائید این خبر می‌گوید: طبق بررسی‌های صورت گرفته بر روی جسد، قتل کودک مورد تائید است اما اطلاعات تکمیلی و جزئیات پرونده باید توسط مسئولان قضایی اعلام شود و در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظری کنم.

پیمان نامدار رئیس مرکز حوادث فوریت‌های پزشکی قزوین از جزئیات و علل قتل اظهار بی‌اطلاعی کرده و می‌گوید: تکنسین ما به‌عنوان کارشناس اورژانس سر صحنه حاضر شده است و ما تنها جسد را منتقل کردیم، بنابراین جزئیاتی در این خصوص نمی‌توانم اعلام کنم.

علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته از سوی خبرنگار ایسنا، تاکنون موفق به برقراری ارتباط با مسئولان قضایی نشدیم، به‌محض اطلاع از روند پرونده و دریافت جزئیات، اخبار تکمیلی به‌صورت دقیق و رسمی اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید