نحوه برگزاری لیگ کشتی کلاسیک بانوان کشور اعلام شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
    کد خبر :304285

کمیته لیگ فدراسیون کشتی در نظر دارد بر اساس طرح مصوب، لیگ کشتی کلاسیک بانوان کشور را به صورت متمرکز در چهار فصل برگزار کند.

به گزارش  مهر، رقابتهای لیگ کشتی کلاسیک بانوان کشور به صورت متمرکز در چهار فصل از اوایل تیرماه آغاز می شود که بخشنامه اعلام شرایط و چگونگی برگزاری این مسابقات اعلام شد.

بر این اساس مسابقات کشتی کلاسیک بانوان در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم است که وزن کشی با ۲ کیلوگرم ارفاق و بر اساس طرح مصوب لیگ کشتی کلاسیک بانوان انجام خواهد شد. (وزن‌کشی روز شنبه ۹ تیرماه ۹۷ ساعت ۱۷)

کشتی‌گیران باید متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۷۹ تا ۱۰ دی ماه ۱۳۷۲ (۱۸ تا ۲۳ سال) باشند و همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، کارت ملی کشتی سال ۱۳۹۷، معرفی نامه و رضایت نامه از هیأت کشتی استان مربوطه الزامی است.

تحویل قراردادها و بررسی مدارک تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷ با تأیید هیأت کشتی استان ها صورت می گیرد.

مهلت ثبت قراردادها، اسامی نفرات معرفی شده از سوی تیم ها و رفع نواقص مدارک، جهت صدور کارت لیگ برای کشتی کلاسیک بانوان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۵ تیرماه و پذیرش و اسکان ساعت ۹ صبح روز شنبه ۹ تیرماه خواهد بود.

زمان شروع مسابقات روز یکشنبه و دوشنبه ۱۰ و ۱۱ تیرماه در خانه کشتی تهران و مبنای پیروزی تیم ها و سایر مقررات بر اساس آخرین دستورالعمل، قوانین و مقررات کشتی کلاسیک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید