فعالیت اکیپ‌های تجسس برای یافتن اجساد سیلاب «رودسر»

    کد خبر :304045

استاندار گیلان گفت: فعالیت اکیپ‌های گشت‌زنی و تجسس برای یافتن اجساد و آسیب‌دیدگان حادثه سیلاب و رانش زمین رودسر در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، «مصطفی سالاری» گفت: همه دستگاه‌های حوزه مدیریت بحران استان و شهرستان آماده به کار هستند، می‌کوشیم هرچه زودتر وضعیت خدمات‌دهی به آسیب‌دیدگان رانش زمین و سیلاب در شهرستان رودسر به حالت عادی برگردد.

وی در حاشیه بازدید از وضعیت خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: متأسفانه رانش زمین و سیلاب که ساعت ۱۷ عصر دیروز در روستای کاکرود رحیم‌آباد به وقوع پیوست سبب شد جان 4 نفر از عزیزان هم استانی ما گرفته شود.

استاندار گیلان با اشاره به استقرار اکیپ‌های سازمان هلال‌احمر در آغازین ساعات این رخداد، خاطرنشان کرد: مدیران کل حوزه‌های زیرساختی استان جهت کنترل اوضاع در محل حادثه حضور دارند.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر ضرورت برقراری امکانات زیرساختی نظیر آب و برق در منطقه، گفت: شرایط برای برقراری زندگی روزمره مردم مدیریت شود.

سالاری تصریح کرد: مسیر دسترسی ۶۰ الی ۷۰ روستای شهرستان دچار مشکل شده است که اکیپ‌های راهداری در حال برطرف کردن مشکل و بازگشایی معابر هستند و امید می‌رود تا عصر امروز محقق شود.

وی با اشاره به فعالیت اکیپ‌های گشت‌زنی و تجسس برای یافتن اجساد و آسیب‌دیدگان حادثه مذکور، افزود: عملیات با دقت و سرعت انجام گیرد تا هرچه زودتر نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.

استاندار گیلان با اشاره به جابجایی برخی خودروهای موجود در مناطق سیل‌زده شهرستان و با بیان این‌که هنوز میزان تلفات دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: متأسفانه ممکن است تلفات بیش‌تری داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید