اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها / هراز و چالوس یکطرفه شد

    کد خبر :303848

مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام پلیس راهور، تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح فردا از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و برعکس ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است. تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است. علاوه بر آن از ساعت ۱۴ امروز تا ۲ بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن –محدوده مشاء- تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یک طرفه است.

تردد تمام تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز در محور قدیم رشت-قزوین و برعکس ممنوع است.

تردد تمام تریلی‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز در محور آستارا-اردبیل و برعکس ممنوع است. این ممنوعیت در محور قدیم ساوه-همدان و برعکس نیز اعمال شده است. از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز نیز تردد این وسایل نقلیه در محور سلفچگان-قم –باند رفت به سمت قم- ممنوع اعلام شده است.

ممنوعیت تردد تریلی‌ها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور های مشهد-قوچان-شیروان-بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان وبرعکس در روز از ساعت ۸ تا ۲۲ ممنوع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید