آزمون: مطمئنم کازانی‌ها در بازی با اسپانیا طرفدار ایران خواهند بود/ مقابل لاروخا به شکست فکر نمی‌کنیم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :303696

ملی‌پوش ایرانی ابراز اطمینان کرد که هواداران فوتبال در کازان از شاگردان کی‌روش در نبرد با اسپانیا حمایت خواهند کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، سردار آزمون پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست گروه B جام جهانی 2018 در ورزشگاه سن پترزبورگ گفت: این پیروزی برای ایران به خاطر گل دقیقه پایانی بسیار مهم بود. بنابراین ما به طور فوق‌العاده‌ای خوشحال هستیم.

وی درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر اسپانیا که در کازان و شهر باشگاهش یعنی روبین برگزار می‌شود می‌گوید: اطمینان دارم که تمام هواداران کازانی از تیم ملی فوتبال ایران در این بازی حمایت خواهند کرد. به خوبی از اهمیت فوتبال در کازان آگاه هستم و خوشحالم که در این شهر بازی می‌کنیم. ما به اسپانیا (ملقب به لاروخا) و بازیکنانش احترام می‌گذاریم اما به شکست فکر نمی‌کنیم. برای مبارزه و پیروزی به کازان می‌رویم.

قدوس: دوست داشتم روز پیروزی بر مراکش هرگز تمام نشود

سامام قدوس نیز در مصاحبه‌ای در مورد دیدار با مراکش گفت: بازی عالی تاکتیکی را ارائه دادیم و شایسته پیروزی بودیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که با ضربه ایستگاهی دقیقه پنجم وقت‌های اضافه باعث به ثمر رسیدن گل پیروزی‌بخش ایران توسط بازیکن مراکشی بود ادامه داد: تیم ملی فوتبال مراکش مالک توپ بود اما خطری جدی برای ایران ایجاد نکرد. به حریف احترام می‌گذارم و معتقدم مراکش بسیار خوب بازی کرد، البته ایران دارای بازیکنان قدرتمندی است اما امروز روز ما بود و باید جشن بگیرم. دوست داشتم هرگز این روز تمام نشود.

سامان قدوس درباره عادلانه بودن نتیجه تساوی بازی ایران و مراکش اظهار داشت: نتیجه تساوی هم می‌توانست عادلانه باشد اما بازیکنان ایران به دنبال پیروزی در هر بازی هستند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. حامد گفت:

    سردار جون حالت خوب شد؟ بگرانتیم. شما، مسعود شجاعی و حاج صفی روز بازی مراکش انگار مریض بودید.

دیدگاهتان را بنویسید