ژیگادوو: ایرانی‌ها و لهستانی‌ها بسیار شبیه هم هستند/ کوچ ستاره‌ها به دلیل شرایط اقتصادی ایران است

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳
    کد خبر :303678

ملی پوش پیشین لهستان گفت: ایرانی‌ها و لهستانی از نظر شخصیتی بسیار به هم شبیه هستند چون هر دو تا آخرین امتیاز بازی برای پیروزی می‌جنگند.

تیم ملی لهستان در نخستین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌‌های والیبال با نتیجه 3 بر صفر از ایران در شهر شیکاگو شکست خورد.

اوکاش ژیگادوو، پاسور پیشین تیم ملی لهستان که 3 قهرمانی لیگ برتر ایران را در اختیار دارد در مورد بازی ایران و لهستان اظهار داشت: ایرانی‌ها و لهستانی از نظر شخصیتی بسیار به هم شبیه هستند چون هر دو تا آخرین امتیاز بازی برای پیروزی می‌جنگند. به همین خاطر است که دیدارهای ایران و لهستان همیشه جذاب و پرهیجان است.

ژیگادوو به شوخی گفت: من از بازیکنان ایرانی در مورد بهترین دوران تیم ملی این کشور سوال می‌کردم و همه آنها زمان ولاسکو را بهترین دوران تیم ملی می‌دانستند. آنها بعضی اوقات می‌گفتند که بازیکنان در زمین، نقش اصلی را بازی کرده‌اند و ولاسکو در زمین نبوده است. بازیکنان بعد از 2 سال دوباره نظر خود را عوض کردند و همه موفقیت‌های خود را مدیون ولاسکو می‌دانستند.

او تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای دیدنی برای مسافرت و گردشگری است. مردم این کشور بسیار مهربان و میهمان‌نواز هستند. شرایط اقتصادی ایران اما همانطور که همه می‌دانند، چندان خوب نیست و به همین خاطر است که شاهد کوچ ستاره‌‌های این کشور به اروپا هستیم. معروف، میرزاجان‌پور، غفور و معنوی‌نژاد در ایتالیا بازی خواهند کرد. قائمی به ترکیه خواهد رفت و عبادی‌پور هم در لهستان است.

به گزارش تسنیم، ملی پوش پیشین لهستان به ارتباط خود با بازیکنان ایرانی اشاره کرد: من پیش از بازی با لهستان، تلفنی با سید (محمد موسوی) صحبت کردم. او درگیر مصدومیت و درمان زانویش است و به همین خاطر در آمریکا (هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال) نیست. تمرکز او فعلاً روی رفع مصدومیت برای مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و ایتالیاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید