بازتاب شکست مراکش برابر ایران در رسانه‌های عربی/ از فرو ریختن با آتش دوست تا اشک و حسرت

  • ورزشی
  • شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۵
    کد خبر :303653

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش در بازی نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازتاب‌ کسترده‌ای در رسانه‌های جهان عرب داشت.

سایت روزنامه الیوم 24 مراکش با انتخاب تیتر «گل مرگبار باعث شکست مراکش در بازی نخست جام جهانی 2018 روسیه شد» نوشت: مراکش با وجود فرصت‌های فراوان نتوانست به موفقیتی برابر ایران دست یابد و حریف به لطف گل به خودی مراکش به پیروزی رسید.

این رسانه مراکشی سپس با انتشار تصویری از اشک و حسرت بازیکنان تیم ملی این کشورش برابر ایران خبر داد.

سایت عاجل عربستان نیز تیتر «فرو ریختن مراکش با آتش دوست» را برگزید و در مطلب خود آورده است: مراکش تسلط خوبی بر بازی داشت اما فرصت‌های زیادی را از دست داد و سرانجام با گل به خودی در دقیقه پنجم وقت‌های اضافه شکست برابر ایران را پذیرا شد.

روزنامه الریاضیه عربستان شکست تیم ملی فوتبال مراکش را در صدر اخبار صفحه نخست سایت خود قرار داد و می‌نویسد: مراکش در بازی نخست یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی 2018 روسیه با دستان خالی بیرون آمد و در مقابل، ایران با گل مرگبار مهاجم مراکش به پیروزی یک‌ بر صفر دست یافت. این نتیجه سومین شکست تیم‌های ملی عربی در جام جهانی 2018 پس از عربستان و مصر برابر تیم‌های ملی روسیه و اروگوئه بود.

روزنامه استادالدوحه قطر نیز با اشاره به شکست دردناک تیم ملی فوتبال مراکش برابر ایران نوشت: مراکش با این شکست در شرایط بسیار سختی جهت صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت. به ویژه این‌که 2 بازی بعدی مراکش با مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش تسنیم، دیگر روزنامه قطری یعنی الوطن نیز شکست مراکش را بازتاب داد و در گزارش خود آورده است: مراکش تاوان فرصت‌های از دست‌رفته را با گل ثانیه‌های پایانی داد و کار غیرممکنی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه پیش‌رو دارد. این تیم متحمل شکست فاجعه‌باری برابر ایران با گل به خودی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید