تلاش جهت سرعت بخشیدن به انتقال محکومین بین ایران و ارمنستان

    کد خبر :303341

سفیر کشورمان در ایروان در دیدار با وزیر دادگستری این کشور بر توسعه همکاری‌های قضایی و نیز تلاش جهت سرعت بخشیدن به انتقال محکومین تاکید کرد.
سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با آرتاک زینالیان وزیر دادگستری ارمنستان دیدار کرد و در خصوص توسعه همکاری های قضایی، آشنایی با قوانین و مقررات حقوقی و قضایی دو کشور و تبادل زندانیان و رسیدگی به وضعیت زندانیان ایرانی با طرف ارمنی مذاکره کردند.
سفیر کشورمان در این دیدار همچنین خواستار توسعه همکاری های قضایی بین دو کشور در حوزه های مختلف بویژه سفر اساتید حقوقی و قضایی دو کشور جهت آشنایی از قوانین و مقررات حقوقی و قضایی ایران و ارمنستان، اعزام دانشجویان حقوق جهت گذراندن دوره های آموزشی ، سرعت دادن به انتقال محکومین شد و همچنین درباره تبادل تجربیات مفید متخصصین برای اداره بهتر زندانیان بحث و گفت‌وگو کرد.
سجادی همچنین از وزیر دادگستری ارمنستان دعوت کرد تا جهت مذاکره با مقام های قضایی کشورمان و آشنایی با پیشرفت های کشورمان در حوزه های حقوقی و قضایی به تهران سفر کنند.
به گزارش ایسنا ، زینالیان وزیر دادگستری ارمنستان نیز در این دیدار ضمن موافقت با مباحث مطرح شده وعده داد در اولین فرصت ممکن به تهران سفر خواهد داشت تا از نزدیک با مقام های قضایی کشورمان پیرامون همکاریهای مشترک و سرعت بخشیدن به انتقال محکومین گفت‌وگو و مذاکره کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید