اتاق فرماندهی جنگ اقتصادی فعال شود/برخی این جنگ را باور نکرده‌اند

  • سیاسی
  • جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴
    کد خبر :303229

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مشکلی امروز کشور این است که هنوز خیلی‌ها باور نکرده‌اند وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم.

ابوالفضل سروش با بیان اینکه آمریکا جنگ اقتصادی را برای مبارزه با جمهوری اسلامی طراحی و عملیاتی کرده است، اظهار کرد: سیاست های اقتصادی ما برای مقابله با این طراحی جدید آمریکا باید متفاوت از گذشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: دولت مدعی بود که برای هر گزینه‌ای برنامه‌ای دقیق طراحی کرده است و حتی برای خروج آمریکا از برجام نیز برنامه‌ریزی دارد تا برای کشور مشکلی ایجاد نشود.

عضو فراکسیون امید مجلس ضمن توصیه به دولت مبنی بر اینکه باید ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای طراحی برنامه اقتصادی جدید دولت فعال شود، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی اتاق فرماندهی جنگ اقتصادی جمهوری اسلامی است.

سروش تاکید کرد: دولت باید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و به این سیاست ها ایمان و باور داشته باشد و آنها را عملی سازد.

عضو فراکسیون امید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی و دفاع را اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به صورت هوشمندانه از سال‌ها قبل این سیاست‌ها را ابلاغ کرده‌اند که امروز نیاز جدی جامعه است.

به گزارش مهر ،سروش گفت: مشکلی اصلی ما این است که هنوز خیلی‌ها باور نکرده اند وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم، اگر هم عده‌ای باور کرده‌اند طراحی لازم برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را انجام نمی‌دهند و دغدغه‌ای برای اقدام عملی ندارد.

سروش تاکید کرد: باید اتاق فرماندهی جنگ اقتصادی فعال شده و برنامه‌های عملیاتی را برای پیروزی بر دشمن ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید