قوه قضائیه با مسببین گرانی برخورد کند

    کد خبر :303054

خطیب نماز عید سعید فطر شهرستان ری با اشاره به اینکه بر اساس نظر مسئولان اقتصادی دولت دلیل روشنی بر گرانی های روز افزون کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد گفت : دستگاه قضایی باید به شدت با افرادی که زمینه گرانی را ایجاد کرده اند برخورد کند.

نجوای بندگی در خجسته عید سعید فطر در شهرری طنین انداز شد و مومنان یکصدا در برابر یگانه معبود عالم سر سجده فرود آورده و مردم مومن و ولایت مداراین شهرستان به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی خاص در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اقامه کردند.
حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز عید سعید فطر به سرمایه گذاری گسترده رسانه های داخلی برای پوشش جام جهانی فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان با بیدارشدن از خواب غفلت بجای سرمایه گذاری سنگین در عرصه نمایش بازی های جام جهانی بهتر است برای برطرف کردن نیازهای اساسی مردم برنامه ریزی کنند.
وی با بیان اینکه جام جهانی فوتبال توسط کارتل های انسان خوار و نفت خوار جهان ایجاد شده است تا توجه مردم را از برخی مسایل دور کنند افزود: جام جهانی نباید باعث شود مسایل مربوط به مردم مظلوم فلسطین را فراموش شود.
امام جمعه موقت شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا و اسراییل شیطان بزرگ روزگار ما هستند اضافه کرد: این دشمنان قسم خورده ملت ایران و جهان با ایجاد فضای مجازی و ماهواره به دنبال ترویج فحشا و فساد در بین جوانان هستند که باید والدین توجه بیشتری را به فرزندان خود داشته باشند.
وی ادامه داد: آمریکا برای دلگرم کردن دوستان صهیونیست خود امسال سفارت خود را به شهر بیت المقدس انتقال داد که به حق مردم روزه دار ایران و جهان به خوبی در روز قدس جواب دندان شکنی به آمریکا دادند.
ابراهیمی گفت: خداوند در ماه رمضان شیطان را در حصر نگاه داشت تا انسان ها بتوانند از شر این دشمن خیره سر در امان باشند و بندگی خداوند را آن گونه که باید بجا آورد.
وی ادامه داد: رویات زیادی از ائمه اطهار (ع) است که راه های در امان ماندن انسان از شر شیطان را تذکر می دهد که مهترین آنها عبارتند از پرهیز کبر، غرور، نرفتن به مجالسی که زنان و مردان نامحرم حضور دارند، پرهیز ازمجالس لحو و لعب که بساط خمر در آن وجود دارد و مهمتر از همه پرهیز از دنیا طلبی است.
ابراهیمی با بیان اینکه تقوا الهی یعنی حفظ کردن معنویات انسان اظهارداشت : شیطان با دادن وعده های توخالی و پوشالی در صدد است که ایمان و تقوای انسان را بگیرد ولی انسان مومن و متعهد بجای وعده های شیطان باید به وعده های حقیقی خداوند رجوع کند چرا که هرگز در وعده های خداوند خللی وارد نمی شود.
به گزارش ایرنا، نماز عید فطر امروز همچنین در مساجد و امامزاده ها شهر ری برگزار شد و مومنان در این آیین های معنوی برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کردند.
کمتیه امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری نیز با استقرار پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه مومن این شهرستان برای کمک به مستندان جمع آوری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید