آخوندی: پرواز هواپیمای سنگین از فرودگاه گرگان فراهم می شود

    کد خبر :302847

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به توسعه فرودگاه بین المللی گرگان و فراهم شدن امکانات زیرساختی و ناوبری هوایی در آن، امکان نشست و برخاست هواپیماهای سنگین از این فرودگاه فراهم می شود.

به گزارش ایرنا، عباس آخوندی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار داشت: مجهز شدن فرودگاه بین المللی گرگان به تجهیزات هوایی و سامانه ناوبری جدید و پیشرفته سبب شده تا امکان پرواز در شب و در دید پایین خلبان نیز فراهم شود.
وی به ظرفیت 500 نفری پایانه کنونی این فرودگاه اشاره کرد و افزود: ساهت پایانه جدید فرودگاه گرگان 89 درصد پیشرفت دارد و پس از بهره برداری ظرفیت پذیرش 2 هزار و 500 نفر مسافر را خواهد داشت.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این پایانه جدید تا 20 سال آینده پاسخگوی ظرفیت مسافران فرودگاه خواهد بود.
آخوندی اضافه کرد: پروازهای این فرودگاه در سال های گذشته رشد خوبی داشته و اکنون هفته ای حدود 90 پرواز در آن انجام می شود.
وزیر راه و شهرسازی در ابتدای ورود به گرگان از طرح های توسعه ای فرودگاه این شهر دیدن کرد و در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان گلستان حضور یافت.
وی عصر پنجشنبه از روند توسعه و تعریض راه خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دیدن و از مراحل تکمیل کمربندی های علی آباد کتول و گرگان سرکشی می کند.
آخوندی فردا نماز عید فطر را با مردم روستای دهنه شهرستان کلاله در شرق گلستان اقامه می کند.
وزیر راه و شهرسازی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود به این استان از پل کوسه، 2 راهی کلاله و تعریض جاده مینودشت به گالیکش دیدن خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید